Inlägg från: Snowgirl |Visa alla inlägg
  • Snowgirl

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Uppidetblå, vilken jobbig situation Jag tycker att ni ska gå till familjerådgivningen. Jag tror att det är bra att en utomstående finns med oavsett hur det slutar. Kram! Jossan, Tänker på dig och hoppas att det går bra på tisdag. Kram till dig också. Här kommer det en massa brunt i trosan. Får se hur det slutar. Jag vet att många har haft blödningar i tidig graviditet, men jag har aldrig haft det tidigare. Ja, ja ska det gå åt skogen så är det lika bra att det gör det så här tidigt...

• Snowgirl

Tack alla fina vänner. Jag är i v 5+3. Jag känner mig ändå hyfsat lugn. Det blir som det blir även om det skulle kännas ledsamt. Vi har ju redan börjat prata barnvagn, föräldraledighet mm, men som sambon säger: Vi har ju W.

• Snowgirl

Kate, Stort lycka till imorgon! Jag tror inte heller att du får se någon spindel. Jag har också haft en hel del drömmar, mest om hur vi ska klara tvåbarnslivet. Det kommer fortfarande brunt så vi får väl se om vi får testa livet som tvåbarnsföräldrar i februari. Jag är i v 5+3 så det är för tidigt att se vul. Jag väntar till v7+ någonting då jag får komma till specmödravården för fastställande av graviditet slang den. Om jag inte har börjat blöda ordentligt innan dess förståss. Lia, Välkommen hit! Grattis till septemberbebis!

• Snowgirl

Nu ikväll kom det färskt blod också. Det i kombination med att jag mår oförskämt bra gör nog att jag tror att den här graviditeten har avstannat Nåja det är bara att ta nya tag. Det var lite för bra för att vara sant att lyckas på första försöket. Nu hoppas jag bara att det kommer igång ordentligt och blir snabbt överstökat.

• Snowgirl

Gabi, tack. Jag tror nog tyvärr att det är kört. Det är i alla fall bra att jag inte hann så långt, men jag är lite ledsen ändå. Jag var beräknad sex dagar före min 40-årsdag. Nu blir det ingen jättefin 40-årspresent.

• Snowgirl

Jossan, på våran förskola ger de barnen frukt på eftermiddagen om de behöver det. W fick frukt ibland när hon hade ratat maten. Skicka med en frukt. Om du är orolig för att det ska bli orättvist så skicka med ett extra äpple så får barnen dela på det. Du har alla mina timmar för att det ska se bra ut imorgon. Kram!

• Snowgirl

Jag är också vaken. Inte bara för att jag blöder utan för att jag sov mellan 20.00-23.00 med w. Att jag aldrig lär mig.

• Snowgirl

Tack för tummar, men det är nog kört. Har svårt att tro att litet embryo sitter kvar. Vi4, Vi försöker nog igen. Får hoppas på samma tur som er. Det är i alla fall hoppfullt att det gick så snabbt när vi bestämde oss för att försöka.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8