Juni: Nog måste det betyda att Pregga har fått åka till förlossningen till slut? Hon brukar ju vara inne ofta. Två dagar efter förskolestart är nästan på snudd rekord. Stackars H!
Aigee: Usch va jobbigt med stökigt blodtryck!
EGO: Min kompis har nu tagit "stöta-ut-tabletterna" i två dagar utan resultat. I morse upptäckte hon att de kom ut "bakvägen", HELA! Hon är totalt uppgiven nu och fick en tid hos läkaren igen idag efter att ha gråtit i telefonen.
Igår hade jag ett möte med min chef och en annan chef på avdelningen. Ett vanligt avstämningsmöte, men när ämnet kom in på saker som rörde mig, min kommande frånvaro osv blev min chef genast på dåligt humör. Och om jag berättar något som inte faller henne i smaken rent arbetsmässigt, systemfel som jag inte kan rå för osv, är hon nästan otrevlig i tonen. WTF! Om detta fortgår nästa vecka också, måste jag prata med henne. Det här är inte ok! Om det är något som jag gör fel får hon väl säga det, hon brukar inte vara rädd att säga ifrån. Och om det är min ledighet som irriterar henne... TOO BAD!