Inlägg från: chiqita |Visa alla inlägg
  • chiqita

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Grattis igen och välkommen hit pandora

• chiqita

Klart du får Bustösen, välkommen!

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, Skrutt*n 5/4-2012..? *kärlek* ?°´¯)
  • chiqita

Så kul att det kommit så många nya in hit nu

Milla: Ja gratis är ju godare  

• chiqita

Alla nya får förresten gärna skriva in sig på BF-listan också, när det känns komfortabelt att göra det.

• chiqita

Detta är verkligen en tankarnas dag. För varje dag som går blir jag mer säker på att den här graviditeten också ska gå vägen. Har känt de sista dagarna att det måste vara ett friskt barn som kittlar i min mage. Samtidigt ligger som ett orosmoln och hägrar över huvudet "men tänk om du har fel...". Har bloggat om någon är nyfiken att läsa mer... ena stunden känner jag mig så säker på att det ska gå vägen och nästa kommer jag i tvivel.. Det är jobbigt att inte veta svaret ännu och på samma gång tror jag att det är bra ju längre det går.. Splittrat minst sagt..

• chiqita
    Barbabok skrev 2011-10-08 16:29:09 följande:
    glöm det, i TS såklart Skäms
  • chiqita

Åh vad söta ni är som tror på mig. Hjärta
    Jag hoppas verkligen att ni har rätt om min känsla. Det finns inte ord för hur stor min besvikelse skulle vara om jag har fel. Men jag har ju rätt den här gången, eller hur?!
    Ska göra mitt bästa för att försöka slappna av. Kanske får hoppas att jag kommer in i en illamåendesvacka igen så att dagarna går fortare igen. Har ju faktiskt mått aningens bättre de sista tre dagarna. Vågar ännu inte tro att B6 har något med saken att göra. Illamåendet ligger ju där och lurar men mer i bakgrunden liksom.

• chiqita
    Milla: Hoppas det..
    Tja.. de sa ju att det kan ta mellan 2-4 veckor innan vi får svar så nu kan de höra av sig när som helst. Blir 3 veckor sedan provet på tisdag så ja.. när som helst... De ska ringa till mannen när de vet svaret eftersom jag inte klarar ett till ev negativt provsvar på telefon, men klart bättre att de ringer än att man får ett skriftligt svar i brevlådan ännu några dagar senare.. 

Lady: Så spännande! Hoppas att det är ett bra svar du har att vänta!

Kände förresten precis en ännu tydligare liten kick där nere. Så häftigt att jag känner så mycket så tidigt Tror att liten ligger ganska långt fram och utifrån var bm hittade hjärtljuden ligger h*n mitt i magen. Att jag känner så mycket får mig ju inte mindre hoppfull att det faktiskt ska vara bra. Nej nu ska jag sluta fundera och göra tidig kväll tror jag.

Natti natt alla!
  • chiqita

Hahh.. man ska akta sig för vad man "önskar" sig.. I natt vaknade jag av att jag mådde pyton.. Jaja.. fick i a fall 2 dagars paus från illamåendet och det kändes ändå otroligt skönt. Nu får jag bara hålla tummarna att inte detta också blir en långkörare..

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8