30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Grattis igen och välkommen hit pandora
Grattis igen och välkommen hit pandora
Klart du får Bustösen, välkommen!
Så kul att det kommit så många nya in hit nu
Milla: Ja gratis är ju godare
Alla nya får förresten gärna skriva in sig på BF-listan också, när det känns komfortabelt att göra det.
Detta är verkligen en tankarnas dag. För varje dag som går blir jag mer säker på att den här graviditeten också ska gå vägen. Har känt de sista dagarna att det måste vara ett friskt barn som kittlar i min mage. Samtidigt ligger som ett orosmoln och hägrar över huvudet "men tänk om du har fel...". Har bloggat om någon är nyfiken att läsa mer... ena stunden känner jag mig så säker på att det ska gå vägen och nästa kommer jag i tvivel.. Det är jobbigt att inte veta svaret ännu och på samma gång tror jag att det är bra ju längre det går.. Splittrat minst sagt..
Åh vad söta ni är som tror på mig.
Jag hoppas verkligen att ni har rätt om min känsla. Det finns inte ord för hur stor min besvikelse skulle vara om jag har fel. Men jag har ju rätt den här gången, eller hur?!
Ska göra mitt bästa för att försöka slappna av. Kanske får hoppas att jag kommer in i en illamåendesvacka igen så att dagarna går fortare igen. Har ju faktiskt mått aningens bättre de sista tre dagarna. Vågar ännu inte tro att B6 har något med saken att göra. Illamåendet ligger ju där och lurar men mer i bakgrunden liksom.
Hahh.. man ska akta sig för vad man "önskar" sig.. I natt vaknade jag av att jag mådde pyton.. Jaja.. fick i a fall 2 dagars paus från illamåendet och det kändes ändå otroligt skönt. Nu får jag bara hålla tummarna att inte detta också blir en långkörare..
Ela: kom att tänka på en sak... kanske skulle det vara en idé att lägga in länken till "30+ som kämpat mer än ett år för syskon" i TS också? www.familjeliv.se/Forum-7-34/m58761781.html