Inlägg från: Resande |Visa alla inlägg
  • Resande

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Juni Grymt bra jobbat!

Lena- behandla så mycket du bara kan och innan du går på toa kan jag tipsa om att smörja in med lite vaselin... 
  • Resande
    Lena vi körde med snorsug på N och det funkade rätt bra. Man får ta koksaltlösning först och sen suga ut snoret. Vi hade aldrig näsfrida utan körde med sån där man rensar örat med (stor boll). Vaselin hjälper så det inte gör så ont när det ska ut men annars är det ju inte till någon nytta.
  • Resande

Heja Juni!! Lycka till med allt vännen, hoppas du får snusa bebis väldigt snart.

• Resande

Ela- spanx is the shit! Älskar det under finklänningar! Har dock ingen shapesuite utan bara vanliga kortare byxor.

• Resande

Ela har inte synts till idag va? Tycker det är ett väldigt fint födelsedatum...

• Resande

Milla- nä jag fyller i mars men gjorde smilisar för att spiken ska fatta att det är en bra dag!

Ela- äsch då, vad segt. Menade inte att göra dig frustrerad, hade hoppats på att liten velat kika ut nu så du slapp gå och vänta. Kram!! 

• Resande
    Ela- vad spännande med ännu ett steg mot rätt riktning! Heja liten kom nu!!

Milla- tål du inte ens de gluten- och mjölkfria (fria är nog märket) bröden i frysdisken? Är det något ytterligare du är överkänslig mot?

Sorry jag kapar tråden men det är ju så spännande nu.  
  • Resande
    Ela skrev 2010-12-15 13:02:40 följande:
    För övrigt händer det ingenting här (förutom enstaka förvärk som ju eventuellt gör någon nytta med tanke på att jag ju ändå börjat öppna mig...). Men idag försöker jag att välja att se allt som något positivt till skillnad från igår när allt var nattsvart. Så visst måste det faktum att jag som varit totalt ointresserad av mat den senaste tiden plötsligt blev sugen på spaghetti (absolut inte annan pasta - mycket viktigt! Drömmer) vara ett tecken på att förlossningen är nära förestående?
    Självklart är det ett solklart tecken!
  • Resande

Milla- så var det ja... Ska hålla ögonen öppna om jag får syn på något nytt du kan tänkas tåla. Jobbigt när man måste undvika något utöver både gluten- och laktos.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8