Inlägg från: Resande |Visa alla inlägg
  • Resande

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Pysslig tur att du inte är orolig av dig. Det låter ju bra om allt ser ok ut nu med flödet och om CTg:n var ok med. Kram! Ela vad gulligt av dig. Tror jag kan söndag för jag fick ställa in träningen. Har för mycket sammandragningar så jag vågar mig inte till gymmet. Vore toppen att ses, med eller utan kläder tänkte jag säga men det lät ju helt fel!

• Resande

Sara mannen byggde sandlåda förra helgen. Tog inte många timmar. Den sattes precis i anslutning till trallen så den blev i jämnhöjd. Vi har även ett lock till och coola små hyllor här och där. Han grävde inte superdjupt för det är välbland det värsta på stenig tomt..

• Resande

Pysslig så då hinner du förhoppningsvis gå till frissan innan som planerat (inte för att jag tycker att du behöver det för du är supersnygg i håret men du nämnde det igår). Lycklig välkommen hem! Har fortf ingen dator så ber någon annan sammanfatta. Eva vi köpte busiga Bebben på vårt lokala ica bland reaböckerna.

• Resande

Sara krya på er! Hoppas sjukdomarna släpper snart... Men tänk vilket immunförsvar ni alla ska ha snart.

• Resande

JUNI vad jobbigt. Hoppas H går att distrahera bättre resten av dagen. ELA skönt med egen tid och mer i lön. LENA kan ju inte göra annat än försöka höra av dig till din vän. Tycker du är toppen! Vad kul med sommarkläder, hoppas de passar. Jobbigt med sån allergi, klart du ska ta något. Borde väl vara värre vid graviditet än amning eller? Något måste det ju finnas för andra tar ju. HANYA grattis!! PYTTIS tråkigt med en så jobbig start, hoppas resten av dagen blir betydligt roligare.

• Resande

Ela du är en toppenmamma! Födoämnesallergi är ju jättesvårt att hitta t.o.m hos vuxna så var inte för hård mot dig själv. Min guddotter fick konstaterat glutenintolerans när hon var 1,5 och inte förrän hon var 13 kom de på att hon inte tål mjölk heller. Hon hade magprblem till och från i alla år och gjorde alla undersökningar som går samt åt laktosfritt länge. Nu vet de att det är gluten- och mjölkfritt som gäller. Det är ju så vanlig med eksem i våra breddgrader så det behöver ju inte heller vars knutet till mat. Förstår att du är ledsen, men det är ju bra att ni får utreda om barnen ev är överkänsliga mot något. De kanske bara sover dåligt för att de är så smarta att de vet att de riskerar att missa något kul om de sover. Stor kram till dig!

• Resande

Lycklig du kanske ska dra ner på fibrer eftersom en del blir hårdare av det. Jobbigt att vara så hård. Jag tänkte jobba t.o.m 31aug då mitt kontrakt går ut. Bf 2 sep.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8