30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Fio nu förstår jag inte, naiva? N kom ju 3 v före bf men räknar med att tvåan stannar åtminstone till bf... BARBA välkommen tillbaka snaaaart! Hoppas ni hinner ett försök innan semestern.
Fio nu förstår jag inte, naiva? N kom ju 3 v före bf men räknar med att tvåan stannar åtminstone till bf... BARBA välkommen tillbaka snaaaart! Hoppas ni hinner ett försök innan semestern.
Assar jag har ju bara timanställning och vill jobba så länge det går, men med tanke på att jag är höggravid under sommaren så kanske jag inte orkar. Noah ska skolas in på dagis den 15 aug så bebis måste hålla sig inne.
Assar jobbig dag, men tv är helt ok även om solen skiner. Barnen hinner nog vara ute så det räcker och blir över resten av året. Passa på att vila och kör med det som funkar. Kram! Vinkar till resten av gänget, är yr och illamående efter slarv med mat och dryck så försöker återhämta mig nu.
ELA underbart,hoppas det var starten på bättre sömn. ASSAR vad härligt det låter, inte att bli andfådd men att bara vila och ta hand om sig.
Fio vad jobbigt med svärmor. Hoppas hon blir bättre snart. Gulle Somna som lånade O så ni fick lite vuxentid.
Ela hoppas ni får en helt underbar semester och att resandet går bra trots det är så tidigt. Håller tummarna för att E ska sluta vara förkyld omedelbums och älska flygplanet. Kram!
Pysslig vad häftigt!! Tänk snart snusar ni bebis! Vad härligt, då kanske bebis kommer redan imorgon bara för att ni ska slippa igångsättning. För mig tog det bara nio timmar vid ingångsättning med dropp trtos att jag bara var öppen 1,5 cm och krystade i tre så ni har nog er bebis mycket snabbare än så.
Pysslig grattis till lilltjejen! Mysigt att vara hemma med henne. Ser fram emot att höra hur L tar det hela.
Ellie och Assar: grattis till era sötnosar! Så fina båda två.
Persefone kolla så det inteär uvi eftersom det kan visa sig som sammandragningar. Jag har sjukt mycket hela tiden, typ när jag reser mig, böjer mig ner, går eller gör något ansträngande... Minns inte hur tidigt de började dock.