Pysslig jag har känningar mest hela tiden av diverse slag men tror ändå bebis är för bekväm där inne för att behaga komma ut de närmaste veckorna.
Nu har jag börjat vila på dagarna i alla fall som förberedelse (N går äntligen på fsk 9-15) och jag hann raka benen på morgonen så nu är jag helt redo.
Hanya det funkar inte att ge ipren som är något sötare än alvedon och sen när hon varit duktig muta med sylt/chips eller vad som nu kan tänkas falla damen i smaken? Skönt att hon mår bättre idag i alla fall, hoppas det fortsätter åt rätt håll och att det inte är UVI.
Juni det är ju mycket möjligt att det är svullet. Noah har ju haft dubbelsidig öroninflammation varje gång vi gått till akuten trots att det inte märkts på honom innan (oftast gnäller han på natten när han ligger ner och ibland får han också feber men på dagarna har vi aldrig sett något och han har inte ens varit förkyld i samband med det!). Hellre hönsmamma (vilket jag inte tycker du är men om de nu skulle tycka det på VC) än att ens barn går runt och hör dåligt eller ev går runt med inflammation. Fast min N hör ju dåligt ändå vääääldans ofta förutom när vi talar tyst som sånt som han
inte ska höra.