Inlägg från: Resande |Visa alla inlägg
  • Resande

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Grattis Ela!

• Resande
    Mini- grattis!! HjärtaVad underbart att han är här nu. Massor med kramar till hela familjen.  
  • Resande

Smygläser lite i förhoppning om att få flytta in någon gång.. Tänkte bara säga till er med foglossning att VILA när det går (Svårt med syskon) och ändra position ofta. För mig hjälpte det att sitta på pilatesboll så om du Tilda berättat att du är gravid så kan ju det vara ett alternativ. Känns kanske lite fånigt så där i början men det var gudomligt skönt för fogarna om man jämförde med vanliga stolar. Vissa nätter sov jag med bälte, men jag hade en sån där superbred variant, vet inte om de säljer samma här? Pilatesbollen var kanon också när man hängde över den och avlastade ryggen på det sättet. Sista månaden kunde jag inte sitta i soffor eller stolar så det var lite skönt att bara ligga på "mage" över bollen (det var väl brösten som hängde över men man avlastade ländryggen i alla fall). Hoppas fogarna håller sig någorlunda för er. Kram!

Ciss- håller tummarna för idag!

Smiter ut igen...

• Resande
    Lena håller tummen för att du ska ha liten hos dig nu!! Du har ju haft ont så länge så då tycker vi det ska gå snabbt på fl. Tänker på er, kram! (Skönt att mamma och svärmor är tillbaka nu. )
  • Resande
    Fia- har nog glömt att gratta dig.. Grattis till sonen!

Smiter ut igen och hoppas på att få återvända på riktigt någon gång.
  • Resande

Juni- klart det är stötande om du länkar till porr.  

Högt (eller förhöjt) BT brukar ju vara ett tecken på att fl är på gång så vi får hoppas liten kikar ut snart. Skulle nog inte ligga och skura om jag var du med tanke på din rygg... 

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8