Inlägg från: Anceka m D |Visa alla inlägg
  • Anceka m D

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Ja, över tiden vill inte jag heller gå!

• Anceka m D
    Poison82 skrev 2014-09-12 08:41:13 följande:

23 september är en jävligt fin dag att fylla år på, satsa på de ;)

23e skulle vara helt ok!

Idag ska jag tvätta kläder och packa klart BB-väskan. Och kanske sortera in bebiskläderna i nya byrån. Nästa vecka är maken ledig så då tänkte jag att vi skulle fixa spjälsäng, skötbord och sånt.
  • Anceka m D
    aigee skrev 2014-09-12 16:16:06 följande:

Galet konstigt men det står en dag kvar till förlossning på kalendern! Kan det vara sant?!

Wow! Nu måste väl bebisen komma snart, men först efter helgen sa vi va?

Jag kom aldrig så långt förra gången men den här gången kanske jag får uppleva 100%, vem vet!
  • Anceka m D

Nu har jag röstat och plockat upp babyskyddet från förrådet så nu kan bebis få komma när som helst!

Hur går det för dig aigee?

• Anceka m D

Mosing: jag hade lite förvärkar natten till i måndags men i natt var det lugnt. Om du inte kommer dig redo hoppas jag att det kan dröja lite! För egen del får bebis komma precis när som helst!

• Anceka m D

Nr2: wow, jag har inte vågat cykla sen vecka 30 typ!

Här började det ila lite i bäckenet nu på kvällen. Men jag tror nog att det dröjer ett tag till innan det blir nån action för mig.

• Anceka m D

Inga mer förvärkar här heller. Fast jag vill ju att bebis ska komma!

Snälla, säg att det inte bara är jag som tycker att det är svårt att ha en 4-åring! Kanske är jag också extra hormonell nu men man vill ju så gärna göra det bästa för sina barn, hjälpa dem genom livet när det är svårt - men hur gör man det på bästa sätt? Det verkar som om det är mycket känslor för vår son nu, han blir så lätt arg och ledsen. Och så kan han inte riktigt sätta ord på hur han känner. Han verkar också ha ett stort behov av trygghet, det är mycket mamma och pappa som gäller och inte så många andra. Känns det igen?

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8