Inlägg från: Anceka m D |Visa alla inlägg
  • Anceka m D

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Poison82 skrev 2014-09-21 20:02:27 följande:

Tycker ni gör helt rätt Anceka. Mata honom med all trygghet ni bara kan. Fast på tisdag föder du ;)

Tisdag säger du? För länge sen tippade jag onsdag. Men allt innan söndag känns helt ok!
  • Anceka m D

Jag längtar med viss skräckblandad förtjusning efter att den här förlossningen ska sätta igång. Och hoppas verkligen att jag iaf slipper igångsättning!

• Anceka m D
    nr2 skrev 2014-09-22 09:49:40 följande:

Jag är inte helt säker med jag tror precis att en blodigslempropp gick...

Hoppas det kanske är på g snart då!!!

Men så spännande!
  • Anceka m D

Nr2 håller tummarna för att det drar igång snart!

Ja, fy vad sega de här dagarna är. Förra gången hade jag räknat med att gå över och hade därför inte ens börjat vänta när sonen kom tre dagar före BF. Den här gången är det liksom tvärtom, jag trodde dumt nog att det skulle bli tidigare och därför känns det så långsamt nu!

• Anceka m D

Lugnt i magen idag också. Bara att fortsätta vänta. Hur går det för dig nr2? Mosing, inga känningar?

• Anceka m D

Jag mår lite illa. Kraftiga sammandragningar men inga värkar. Nej, ska nog försöka äta något.

• Anceka m D

Bättre, men har inte riktigt nån aptit idag. Får se vart det tar vägen men någon förlossning verkar inte vara nära. 

• Anceka m D

Inga känningar här heller. Men mår fortsatt lite illa. Är så less på detta nu. Kommer hon inte till imorgon blir hon senare än storebror också.

• Anceka m D
    nr2 skrev 2014-09-26 08:13:21 följande:

Idag är det dagen med stort D...

Men än så länge stannar han nog i magen för jag känner inte ett skit. Trodde aldrig att jag skulle gå över tiden, särskilt inte då dottern var så snabb med att komma ut.

Men men finns väl inte så mycket att

Göra mer än att vänta...

Och jag är på BF -2 och tror just nu att jag också kommer gå över. Man skulle inte ha lyssnat på alla som säger att andra barnet kommer tidigare. Segt är det. Vad gör du för att få tiden att gå?
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8