Inlägg från: chiqita |Visa alla inlägg
  • chiqita

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Vi5: jag tål ju inte heller mjölk (proteinet). Trodde dock att all glass innehöll mjölk.. Kan tro att de är bättre på allergimat i Sverige.

Håller förresten med de andra, kolla halsen. Eller kanske blåsor i munnen? Mina två har vägrat fast föda när det e tänder på g.

Poison: ahh då e jag med, men wow, 4 månader redan! Tiden går så galet fort..

• chiqita

Vi5: glömde. Jo ett par per tidning. Berätta gärna hur det gick sen. Agnes blir ju 6 till sommaren

• chiqita

Åh, e sorbet utan mjölk?! Det visste jag inte.. Har extremt svårt med både havre- och sojamjölk, men kanske annat med glass

• chiqita

Hanna: ahh tänkte bara på de gb-glassarna, solero.. Fast de är inte med sorbet läste jag nu

Som tur e har jag funnit en tablett att ta när sommarens glassug eller när lusten på kaffe latte blir för stor. Vet att de finns med sojamjölk men kan inte med den osötade som är den vanligaste..

• chiqita

Vi5: mina heter laktozym tror jag det var. Hälsokost från Holistic. De ska bryta ner mjölkproteinet. Mår ju bäst när jag undviker helt men de fungerar som nödlösning

• chiqita

Om allt går som det ska får jag också avbrutna sovmornar till sommaren. Men skriv inget om det på fb ni som är mina vänner där.

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • chiqita

Asap: ja testade pluss idag men vet inte hur långt jag gått pga oregelbundna cykler, men starkt plus

• chiqita

Anceka: a var också beroende av närhet när hon sov, men hon har aldrig varit någon stilla kelis. Hugo älskar att kramas och mysa men han har alltid velat sova ensam. Först nu som han kan sova med någon annan nära och helst mig. Skiljer sig massor från barn till barn

Tack för grattis. Ja nu hoppas vi liten stannar. På torsdag inskrivning

• chiqita

Vi5: du har så otroligt kloka saker att dela med dig av. Ska försöka ta fasta på det du säger och bli så där härligt mammalugn som jag vill att mina barn ska uppleva mig.

Själv var jag på vul igår och det såg ut som min äl kom senare så hon trodde att jag var ca 4-5 veckor gången och inte 6+. Kom då på att den miniblödning jag hade faktiskt måste ha varit en sk nidblödning och det stämmer ganska exakt in i tid.

Känner mig säker på att det kommer gå bra och ett inre lugn trots vår historia. Hoppas den magkänslan är att lita på.

I går kom illamåendet krypande också. 1-2 v tidigare än sist och jag bara hoppas att det stannar vid en olustig känsla. Tar tacksamt emot alla tips ni kan ha att ge mig.. Vill inte outa det så här tidigt helst... Knaprar B-vitaminer men tror inte det kommer hjälpa de första 12 v. Får se om min teori stämmer..

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8