Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Traderatråden nr 16

Lilla Ego 07 skrev 2010-06-21 20:36:43 följande:
    Hur går det för de auktionerna ni la ut igår?

Jag la nog lite för höga utrop. Har haft 2 köp nu sen igår. Men de gör ju inte så mycket då osålt är gratis. Får lägga ut till hösten istället isf.
    Jag ha haft typ 8 Köp Nu och bud på 3 så jag är ganska nöjd iaf. Några till borde ju droppa in under närmsta veckan tycker jag. Hoppas iaf!
    Smultronhjärta skrev 2010-06-21 21:57:32 följande:
    Ja usch vad jag grämer mig Dock ska jag skicka denne köpares vara imorgon så då skickar jag med extraporto där. Jag är just nu jäkligt tacksam att jag vet vad som har skickats fel och till vem..att jag iaf inte har rört ihop allt och inte vet något alls!

Nu har jag beställt nya mailingbags för nu stod jag utan och när jag skulle klippa och klistra,skriva av från plocklistan så läste jag på fel rad- blir så sur på mig själv.
    What! Ny presbild! Jag är i chock, såg ju knappt dina inlägg ! Tjusig är du ju dock. Fun City ?
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-21 22:03:52 följande:
    Nope- Äventyrslandet i hstd Mycket bättre än Fun City!
    Såg den nu när jag kom till dansk-bt . Å så såg jag också syskonmatchningen . Förresten så ligger här nu två kepsar och väntar på dig.
  • Stormis
    snappi81 skrev 2010-06-24 20:30:41 följande:
    www.tradera.com/Superfin-set-fran-MOLO-med-by...

Är inte detta samma person som vi diskuterade runt häromdan, ang budtrissning? Kollade hans avslutade och där ligger mycket riktigt samma objekt som sålt till en som budar på den nu med...
    Jag tror att jag anmält olika annonser totalt minst 10 ggr och än har inget hänt, men bra nu om fler anmäler. Så trist med dessa skurkar som saboterar!!!!
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-27 21:11:26 följande:
    Voj voj...imorgon så ska det enligt mail trilla in en massa pengar så imorgon lär jag ha det svettigt med mitt packande..Idag fixade jag inte att klippa och klistra så det fick bli svarta hundbajspåsar men då hann jag posta innan kl 13

Köp-nu är gooooood shit
    *irriterande, skrev värsta långa inlägget så försvann det*

Jag har också fått massor av KöpNu sedan kampanjen, superkul så jag hoppas att de kör på fler sådana under sommaren nu. Så kanske Tradera kan hållas igång under semestrarna iaf ).
    Avslut idag förresten på en hel de.
    www.tradera.com/auktioner/stormros
  • Stormis
    Guld i mun Guld i mun Guld i mun Guld i mun
    Ho, ho, nu börjar mina avslut och det har ramlat in massor av bud under senaste timman. Åh, vad skönt!!!! Blir sugen på att lägga ut mer, men det kanske inte är lönt eftersomd et blir avslut mitt i månaden. Och juli dessutom... Å Tradera - ny osålt-kampanj önskas!!!
  • Stormis
    AochJsMamma skrev 2010-06-28 20:57:43 följande:
    säger detsamma. går bättre än förväntat!

Har avslut ikväll.

Visst, vissa har inga bud men det kan jag lave med med tanke på kampanjen! Fler såna tack!!
    Eller hur . Vissa som det verkligen skriker sommar om startar jag om, men de andra får ligga till i höst. Eller nästa kampanj .
  • Stormis

Ooh la la. Kollade precis av resultatet och sedan kampanjstartsen så har jag sålt 24 objekt och 4 till ligger med bud. Helt ok av dryga 40 auktioner med "höga" utrop, inte sant? Synd bara att alla pengarna redan är uppshopade . Sablar att detta skulle sammanträffa mer reorna. Eller kanske tur Drömmer.

• Stormis
    Finsmamma skrev 2010-07-01 16:44:40 följande:
    ÅÅÅÅÅÅ HJLP; VAD SKAJAG SVARA???
    Jag hade nog påpekat att jag redan varit snäll och väntat länge nog på betalningen och om det bara rör sig om hundra kronor så bör man väl ha de pengarna... Annars kanske man inte ska sitta och bjuda hem saker... På nåt litet snällt sätt... Jag tycker inte att det är ok att förutsätta så lång betalningstid om man inte kommit överens om det.
  • Stormis
    Finsmamma skrev 2010-07-06 19:17:57 följande:
    jag har struntat i köp nu denna gången.. vill ej betala för osålt hela tiden
    Men då har du utrop på max 9 kr eller? Annars blir det ju osålt-avgift iaf.
Svar på tråden Traderatråden nr 16