Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-06-17 19:27:57 följande:
    Jag har också avslut ikväll och det går väl sisådär kan jag tyckaDrömmer

Själv ska jag leta reda på min ninjadräkt för ikväll ska det banne mig ninjas
    Du kan få låna min , Shampoodles funkar perfekt med lite ögonskugga .
    Smultronhjärta skrev 2010-06-17 21:21:36 följande:
    Håller med! Jag tror att jag ska maila och fråga säljaren samt hinta om att jag med flera har anmält
    Morr - är supersur. Anmälde typ alla för flera dagar sen, å fortfarande ligger de kvar!
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    snappi81 skrev 2010-06-17 21:58:53 följande:
    Tror att det finns en till med i bilden, sökte på avslutade och enligt den har denna personen vunnit en bodysuit som ligger ute igen och där buda samma person igen...
    Jag har också misstänkt fler, men inte orkat dubbelkolla allt igen. Anmäl gärna till T med den informationen. Det är ju liksom bevis för att det är trissning det handlar om!
  • Stormis
    snappi81 skrev 2010-06-17 22:04:55 följande:
    Hur gör man det? Är det som vanligt att man skickar ett mail? Och vad vill dom veta?
    Man går in på aktuell auktion och klickar på "anmäl annonsen", står nedanför "lägg i minnes". Välj lämpligaste rubriken och beskriv sen. Ange gärna alias och det auktionsnummer den gamla annonsen har så hjälper man dem på traven och då blir det lättare.
  • Stormis
    TheStar skrev 2010-06-20 19:45:16 följande:
    Är det fler som inte kan lägga upp annonser? Överhettning på servern eller? Jag har aldrig haft problem förut, men nu lyckas jag i vissa fall inte lägga till en bild och om jag kommer så långt att jag klickar på förhandsgranska så får jag meddelandet:

"Något gick fel!

Åtgärden kunde inte slutföras, vänligen försök igen."

Någon idé att kontakta supporten - de lät väl knappast hinna göra något innan det trevliga erbjudandet om osåltfritt går ut?
    Jag får också det felmeddelandet titt som tätt. De som rullar via Pron verkar komma upp, men bilderna är kryssade så det kanske inte blir nåt av dem ändå Obestämd.
  • Stormis
    anette 81 skrev 2010-06-20 20:37:26 följande:
    puffar för min fråga
    Det är nog väldigt olika från sak till sak. Svårt att säga nåt som skulle vara extra poppis just nu liksom?
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-20 20:58:46 följande:
    *varning för svordom*

Satans jävla skitTradera!! 10 stycken fick jag ut, 11 är validerade av 40!..Vad händer nu? Ska man snällt vänta in eller börja om?
    Jag har typ fått ut 8 och 12 av 45 är validerade. När jag fått detta meddelande av Pron innan så kommer annonserna nån gång under natten. Trist bara, för det blir ju en dag mindre de är ute Skrikandes. Så man kan ju lätt bortse från att det blir några KöpNu ikväll ,
  • Stormis

Fast hi hi, där kom ett Köp Nu ialla fall !

• Stormis

Nu sökte jag också på "senast upplagda" på tex Molo och där syns auktioner som inte syns på "mitt tradera" så det verkar ju ticka på, på nåt sätt iaf.

• Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-20 21:18:42 följande:
    Håller med! Fick precis köp-nu på ett objekt som jag trodde att jag väntade på
    Och nu har det släppt. Ser nästan alla mina nu och dessutom så funkade det manuellt med Hjärta. Så nu är jag inte lika arg längre!

Så här är lite nytt från mig:
    http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=726708&listtype=1
Svar på tråden Traderatråden nr 16