Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Traderatråden nr 16

han skrev 2010-06-04 23:46:47 följande:
    haha inte jag heller! min allra första parasoll, men den skiftar i rött i partier :/ ser onekligen solblekt ut. tror absolut på att hon säljaren inte har sett det, för det syns inte inomhus jag såg det när jag veklade ut den utomhus...så har vi lite glansiga fläckar som inte går bort det syns dock ganska tydligt inomhus med :(
    Jag har också köpt ett svart BB-parasoll och det var lite blekt/påverkat i "vecken" liksom. Så visst kan de blekas. Då får gånger jag har behövt "klaga" på en  vara så bifogar jag alltid en bild på fläcken (eller vad det nu är om är "fel") för då blir det liksom inget snack. Sen tycker jag att det är upp toll säljaren om denna vill erbjuda återköp el prissänkning. Om parasollet verkligen är fult hade jag stått på mig om jag var du då du ju betalade ganska mkt för det, å andra sidan tar det mkt energi och visa saker är ibland lättare att glömma och gå vidare utan. För din personliga del är det ju trost att "krångla" så mkt att du riskerar att få ett neg, du är ju ganska ny . Försök fota och maila! Då blir det svart på vitt liksom . Lycka till.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    x karin76 skrev 2010-06-05 12:06:16 följande:
    Det går inte att ta bort omdömen om inte BÅDA parterna i affären är överens om att ta bort sitt respektive omdöme.

Låter f ö ganska meningslöst att ta bort tomma omdömen. När du varit medlem i ett par år och har hundra omdömen så kommer du ha fått många fler tomma, vad spelar det för roll liksom? Alla har ju det?
    Fast positiva kan man väl ta bort själv? Eller det har man kunnat förr iaf.
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-09 20:57:09 följande:
    Nu känner jag mig duktig*klapp på huvudet*!
    Har 37 auktioner på väg ut
    Ha, jag fick ut två idag Cool. Fast några fler igår . Hoppas att folk vill sätta lite sprätt på skattepengarna nu. Har Köp-nu på alla .
  • Stormis
    Fins Mamma skrev 2010-06-10 07:50:20 följande:
    vad tror ni om avslut den 24de, dvs dagen innan midsommarafton? då har väl de flesta fått lön och sitter o slösurfar inför helgerna som kommer? *hoppas*
    Säger som många, att många är säkert borta, men för egen del är det en utmärkt dag. Nya pengar och hemma utan planer förrän dagen därpå . Och just när det gäller midsommar kör ju de flesta just på aftonen. Men det är klart, man kanske packar kvällen innan. Men nog kikar man in på T om man har det intresset ?
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-10 09:11:57 följande:
    ....och där fick jag 4 köp-nu

Gud vad roligt!
    Grattis! Min prissättning är visst åt skogen för här händer nada
  • Stormis

Wihoo, nu kom ett Köp-Nu iaf Hjärta

• Stormis
    StaffenAssar skrev 2010-06-10 20:16:21 följande:
    Grattis!
    Smultronhjärta skrev 2010-06-10 20:25:06 följande:
    Wiie- jag blev lika glad för ett säljande bud
    Guld i mun eller rättare sagt, long gone efter lördagens Katvig, men iaf .
    Kristyr skrev 2010-06-10 20:31:36 följande:
    *wow* min "hemmasydda" t-shirt jag har ute.. Eller den är sydd av en sybloggare är den som går bäst. Medan molo bodys fått noll bud...
    Man få vara glad för det lilla .
  • Stormis
    StaffenAssar skrev 2010-06-10 20:48:15 följande:
    Nu har jag fått ut lite till, kika gärna in
    Massa fint Hjärta. Hade Småfolket varit lagom nu hade jag nog slagit till, men vågar inte bunkra t-shirtar för mitt i vintern.
    Kristyr skrev 2010-06-10 20:49:26 följande:
    verkar vara så nu....

Sad but true .

Nu fick jag ett bud iaf. Så wihoo igen!

Svar på tråden Traderatråden nr 16