Traderatråden nr 16
han skrev 2010-06-04 23:46:47 följande:
haha inte jag heller! min allra första parasoll, men den skiftar i rött i partier :/ ser onekligen solblekt ut. tror absolut på att hon säljaren inte har sett det, för det syns inte inomhus jag såg det när jag veklade ut den utomhus...så har vi lite glansiga fläckar som inte går bort det syns dock ganska tydligt inomhus med :(
Jag har också köpt ett svart BB-parasoll och det var lite blekt/påverkat i "vecken" liksom. Så visst kan de blekas. Då får gånger jag har behövt "klaga" på en vara så bifogar jag alltid en bild på fläcken (eller vad det nu är om är "fel") för då blir det liksom inget snack. Sen tycker jag att det är upp toll säljaren om denna vill erbjuda återköp el prissänkning. Om parasollet verkligen är fult hade jag stått på mig om jag var du då du ju betalade ganska mkt för det, å andra sidan tar det mkt energi och visa saker är ibland lättare att glömma och gå vidare utan. För din personliga del är det ju trost att "krångla" så mkt att du riskerar att få ett neg, du är ju ganska ny
. Försök fota och maila! Då blir det svart på vitt liksom
. Lycka till.