Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Traderatråden nr 16

snappi81 skrev 2010-04-15 15:23:16 följande:
    Den suger ju, tror den gick för typ 39kr.. Får väl hoppas att hon hämtar ut den då. Men om inte så kan jag iofs ta tillbaka den igen och sälja den till hösten. (overall)
    Om du tror att du får mer än 100 kr nästa gång så hade jag ju då hämtat det, annars bara "glömt" den affären. Trist.
    Pumanprinsen skrev 2010-04-15 15:27:16 följande:
    Jag hade ett bäddset som jag sålde för ett tag sen som jag nu förstår varför jag fick hämta!! Trodde hon skicka tillbaka det men då hämtade hon aldrig ut det? Sjukt, ja la bara ut det igen.
    Bra koll på kontot ?
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-04-21 20:32:37 följande:
    Jag vet sådana som har blivit avstängda i flera månader efter att ha gjort så
    Var inne och kollade mailen och såg att jag visst hade avslut idag {#lang_emotions_dreamer}, liksom ingen koll längre .

En hel del Molo för den intresserade; http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=726708&listtype=1

Vad tror du förresten om nästa vecka. Kan onsdag passa?
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-04-21 20:52:34 följande:
    Japp onsdag blir perfekt! Då ska jag nog ha återhämtat mig från helgens festande,både en mil i skogen och utgång för att fira de heliga 30 Lägg då till att jag är minst sagt otränad vad det gäller festande nu för tiden
    Wtf, sååå otränad är du ju inte, du har ju smygövat en hel den ändå . Inget Fbg-partaj för att fira, jag kan tänka mig en punch bara för din skull .

Onsdag it is! (å visst är inte stora dagen riktigt ännu, nån vecka till väl? Njut av tjugo-nånting-livet nu!).
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-04-21 21:02:43 följande:
    Njae..jag tror att jag kör på tårta och punsch här i Fbg,har banne mig blivit dålig på det där med att festa Jag ska njuta ända till på söndag,lyckat att köra tårtkalas med släkten som bakis och skakis men jag ska iaf ha roligt dagen innan födelsedagen,utklädd till Carl Philips utvikningsbrud
    Ser fram mot ett mms!!!!!
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-04-21 21:07:01 följande:
    Ska se om jag kommer ihåg det..Vi börjar festa kl 8Jag har idag införskaffat mig en par lackleggings
    Ok, nu MÅSTE du komma ihåg! Å don't worry, jag ska se till att påminna dig annars . Å jag gissar för övrigt annars att snyggaste fotona blir från morgonen innan punchen flödar längs stackars leggingsen .
  • Stormis
    x karin76 skrev 2010-04-25 22:22:53 följande:
    Jag har ju inte fotat nåt så den enda auktion jag lagt upp är utan foto... Får lägga in ett i morgon, för jag gissar att jag får inte bud omgående med tanke på utropspriset, om ens alls... Har handlat sommargrejer lääänge. Tyvärr hinner jag säkert tröttna på en del innan det är sommar, så får det åka ut på T igen. Jag är en riktig kassako för Tradera, tyvärr..
    Jag hade som tur var fotat en hel del .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-05-07 20:25:01 följande:
    Ja jag har väl sakta men säkert insett detsamma så nu åker de små damkläderna.. Jag har också gått ner i vikt,hittills 10kg, men har ungefär 6 kilo kvar innan jag ska köpa mig en ny bikini Hellre 20 kr på en loppis och ingen Traderaprovision-många bäckar små
    Tack för idag . Lillebror gav precis upp så NU ska jag öppna min bubbelflarra {#lang_emotions_cheers}!
  • Stormis
    StaffenAssar skrev 2010-05-07 20:38:31 följande:
    Om jag lägger ut idag och väljer avslut om tio dagar så blir det avslut på söndag väl? Eller tänker jag fel nu?
    Om du lägger ut idag och vill ha avslut en söndag så ska du ha 9 dagar.
    BetongMorsa skrev 2010-05-07 20:44:03 följande:
    Vart och kikat en del här i tråden och nu kände jag igen dig köpte ju tre Molobodysuits av dig för ngr månader sen (med uttrar, dalmatiner och får) En av de (den med uttrar) ligger i bb-väskan och ska förhoppningsvis användas senast söndag
    Åh, hej!!! Vad spännande! Har hittat nya uttrar i stl 74 som snart ska på här. Sååå fina på! Vore toppenkul att få se en bild på underverket sen. Håller tummarna för er {#lang_emotions_baby}!
  • Stormis
    BetongMorsa skrev 2010-05-07 20:44:52 följande:
    Hmm, citatet funkade inte men mitt inlägg va menat till STORMIS
    Förstod det .
Svar på tråden Traderatråden nr 16