Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Traderatråden nr 16

ominte skrev 2010-06-10 21:05:50 följande:
    Måste fråga en sak. Jag har denna annons ute www.tradera.com/Vintage-klanning-jeansklannin...

och fick en mailfråga om bystmåttet. hur mäter man då? måste jag ta på mig och mäta hur brett det blir med ett "innehåll" (bröst ) i klänningen? eller mäter man bara tvärs över, från söm till söm så att säga?
    Jag mäter från söm till som tvärs över .
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Viktorsmamma skrev 2010-06-10 21:41:44 följande:
    puffar min fråga om linnet^^
    Jag hade inte satt det på min pojk, men andra hade säkert gjort det. Har en sån tröja, tycker att den är "tjejig" i färgerna.
  • Stormis
    StaffenAssar skrev 2010-06-10 22:01:59 följande:
    Min kille hade lugnt fått ha det, jag gillar rosa
    Min granne frågade idag vilken färg han tyckte var finast på kläder (hon vill köpa en present till honom) och fick svaret "rosa och lila... och blått" Hjärta 
     Bildbevis på mina två killar:

och

Som sagt, superfina . Men jag sparar just rosa till min flicka *tråkmamma *
  • Stormis
    StaffenAssar skrev 2010-06-10 22:21:35 följande:
    Tack {#emotions_dlg.flower}
    Jo, alla är vi olika, och tur är väl det
    Jag vet faktiskt ärligt talat inte hur mycket rosa mina killar skulle ha om de hade en syster, då kanske jag skulle få "rosa-behovet" tillfredsställt där? Något skulle de nog ha, men kanske inte lika mycket...
    Ha, ha, det är min egna teori om "unisex/rosa" på pojkar. Man liksom hittar fina kläder och då sätter man dem på sina pojkar. Har man en flicka så blir det (tyvärr) mer naturligt att de hamnar där. Jag har haft mkt "unisex/blått" på min flicka (och alla har då trott hon var pojk), men nu när vi har lillebror så blir det mer uppdelat. Sååå trist egentligen :-P. Men ibland så får man ju vara lite wild and crazy....
  • Stormis

Wihoo, ett till köp nu, nu är det bara ett linne kvar. Det fiinaste med sländorna fr Molo Hjärta

• Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-16 21:49:43 följande:
    Är det nu jag ska erkänna att jag hittade den och har den i 74 men är såå kär i den att jag behövde den i större storlek ocksåDrömmer

Slog dessutom till på denna nyss:
    www.tradera.com/Puky-Balanscykel-Springcykel-...

Mycket nöjd
    Du skojar
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-16 22:01:44 följande:
    Näee jag gör ju inte det..Hon är så fin i sin hippoklänning och jag insåg att de brunbuna katvigleggingsen i stl 80 behövde en sådan klänning i samma storlek
    . Å inte ens rosa .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-16 22:14:08 följande:
    Jaa- ännu mer IRL! Sonen testade en likadan idag och jag blev helt såld när jag såg cykelns ägarinna ratta den som om hon inte har gjort annat
    Drömmer
Svar på tråden Traderatråden nr 16