Traderatråden nr 16
Ingen som kunde säga vad ni skulle lagt stl 120 under?
Helt galet att ha 110/116?
Ingen som kunde säga vad ni skulle lagt stl 120 under?
Helt galet att ha 110/116?
1,5-2 cm större på vinterskor
Vart tog auktionerna vägen med alla molo rainbow overaller? En tjej hade massor ute. Måste väl varit fuffens?
Flikar in så där lite jobbigt/tipsigt med en länk med nya auktioner
http://www.tradera.com/auktioner/Stormros
Mest danskt i 68-92
Hurra, jag börjar komma igång =D
Än så länge ligger jag på stort plus på köparfronten, men ändå =)
Hade lite oflyt när jag upptäckte att en tröja som sålts på köp-nu var trasig, men jag mejlade bilder och sa att hon kunde få den gratis, men betala frakt bara och hon blev jätteglad. Postade den och en lite body idag. Sen gick ett par knappt använda PoP jeans för tragiska 8 kr, men det är ju kul om kläderna kan komma till glädje hos någon annan. Dock fick jag en enorm chock när nån hade valt köp nu på en sparkdräkt från Ej Sikke Lej. 50 kr. Vet inte vad som hände där, för jag hade 1 kr i utrop, inga bud och auktionen hade bara några timmar kvar. Tjejen är inte SÅ ny heller, inte som jag i alla fall. Men men. Återstår dock att se om hon betalar eller ej.
Sen till det inte fullt så roliga. Fick hem en uuuunderbar hemklickad Molo body med blommor på idag. Strl 68 och ungen har normalt 62 eller 68 i bodys. Men den här är verkligen på gränsen. Inte för kort i armarna, men tajt som tusan över den lilla tjockismagen. Men vi får använda som tusan nu ett par dagar och sen hoppas att jag kan få lite för den i alla fall om jag säljer den.
Men vilken tid alt. dag skulle ni säga är bäst att ha avslut på babykläder? Spelar det någon roll?
Å så fick jag ut lite nytt nu med. Puh, nu har jag över 80 auktioner ute !