-
Tydligen inte. För nu fick jag bud på mitt set i 56 med . Halvtimma kvar, sen hoppas jag att ninjorna placerat sig framför datorernaannat82 skrev 2010-11-18 20:09:14 följande:Har nåt ute nu, sålde ett tomteset, iofs 116, på köp nu i förrgår. Tycker inte det borde vara för sent, borde väl vara några som är ute i sista sekund också och en del som tar slut i butiker. Så jag hoppas på det bästa iaf och tänkte lägga ut ett par till med slut nästa vecka
-
Gå in på hjälpsidorna så hittar du "Gemensamt återkallande av omdöme". Lätt som en plätt och riktigt skönt att få bort det där illröda elaka.Gryndrömmen skrev 2010-11-21 19:14:00 följande:haha han bodde i samma stad och kom hit och hämtade det :P
Gissar att många har nedräkning med mig idag? Jag har bud på kanske hälften av det jag har ute. Hoppas på lite mer så klart . -
Men gaaah, har lite panik över att en tvättblekt pyjamas med köp nu på 49 kr nu är uppe i 90 kr !!! Men annars har det droppat in lite fler bud nu mitt i avsluten. Spännande .
-
Tack . Och vilket kap du gjorde hos mig ! För två år sen var det ett satans drag om suitsen i de stora stl. Nu är det plötsligt svårsålda .Mamma till Simon skrev 2010-11-21 21:21:29 följande:Stormis och LitenBlomma pengarna är nu överförda
-
La nyss upp en hel del julklappstips upp till stl 98, mest danskt & svenskt, för de som söker efter sånt .Men GALET! Det kan han ju inte lasta dig för!?!Hannah74 skrev 2010-12-06 20:07:05 följande:Bara det att enda som stämmer är förnamnet!
I vinnarmailet står samma förnamn men ett helt annat efternamn, adress och tom STAD! -
Min upplevelse är dock att T sällan gör nåt åt det. Jag anmälde en annons samma dag som den kom ut, låg i 7 dagar och hann avslutas. Trots 3 anmälningar med länkar etc till mina annonser och "bevis" .versan skrev 2010-12-08 21:01:58 följande:Maila henne & meddela att du kommer att anmäla henne till Tradera om hon ej byter ut Bilderna.
Jag tycker det är superdålig stil att sno andras bilder.
Jag har själv varit med om det & det är inte roligt. -
Jag sitter och försöker ladda upp med Pron nu, men som vanligt funkar den kass. Hoppas snart få igång den .
-
Wohoo, uppladdningen av 62 sköna är igång . Och på andra försöket *glad*, men jag förstår inte varför den ska stå och tugga först, för att sen starta vid omstart om man tar bort första bilden (alltså det är så varje gång, så det har inget med bilden att göra som programmet påskiner).
-
Jo, jag ligger ju snäppet före dig i stl där på det mesta . Köp på du, allt har inte kommit upp ännu .h80 skrev 2010-12-18 20:42:03 följande:usch dina auktioner är farliga.....jag fick bara upp 3 ikväll, får se om jag orkar fler imorgon
-
ha ha, inte varit där på ett tagKristyr skrev 2010-12-18 21:33:13 följande:hörru bamseleggingsen reades ju just för 50:- Köpte såna då...
å andra sidan så kanske de inte fanns i alla stl i alla butiker. litar/hoppas på att nån behöver
är inte så våghalsig med 1 kr som du -
Fanns inte kvar där nu så nu blir mina extra poppisKristyr skrev 2010-12-18 21:57:24 följande:jag testade lite med 1:- och hoppas på tur...
jag hittade dem på lindexonline.. Tycker de är väldigt uni.. Så fina med en svart tröja till... Dagmamme"byxor" -
Så länge de har för avsikt att köpa varan får de självklart bjuda, men de får ju inte bjuda för att hjälpa dig få upp priset .kalmar brud skrev 2011-01-03 19:12:38 följande:Får grannar bjuda på mina auktioner???
Alltså grannar som bor huset bredvid? -
Lilltussen:
Om du tittar på postens portotabell så ser du att upp till 100 g kostar 12 kr, mellan 100-250 g kostar 24 kr. Finns inget mellanting med 18 kr. Väger det 104 kostar det således 24 kr om du är säker på din våg. Annars kan man chansa på 12 kr om det är inom felmarginalen. -
Jag köpte en grej från en provatperson på ebay.co.uk och betalade extra för att få 2-dagarsfrakt istf 3-5 dagar. Ville ha innan jul. Tog nog 16 dagar tror jag. England har ju haft svåra störningar i sin trafik så det är säkert det som fortfarande strular.HonSomVet skrev 2011-01-12 21:02:44 följande:Ja lite. Men hon är en företagare och har butik i England tror jag. Har 8000 omdömen (4000 unika) under massor av år med 18 negativa kanske. Så att hon är oseriös är jag inte orolig för. Dock undrar jag varför det tagit så länge... Det var ju ändå ett antal arbetsdagar förra veckan, plus att det är onsdag nu. Nåväl. Har den inte kommit på fredag så får jag väl maila henne.
-
Vad skönt. Jag har mailat T om det 3 ggr när andra snott mina bilder. Har aldrig hänt nåt alls . Men å andra sidan är de kanske på hugget nu för jag har även anmält uppemot 100 annonser som skriver 7 märken i rubriken för att få fler träffar. Händer inget där heller . Men nu när jag för första gången skrev "Louie Louis (skaparen av molo)" som jag sett såååå många andra göra - vips så tog T bort min auktion. Helt ok eftersom jag gjorde fel, men med tanke på alla andra "grövre" fel (har ju även anmält flera budtrissare och de är också ff aktiva) känns det ganska småaktigt.Viktorsmamma skrev 2011-02-14 15:46:01 följande:
den auktionen med mina bilder som hon snott nerstängd.
bra att tradera agerar då nån snor en annans bilder.
Ja, ja, jag har 127 auktioner kvar iaf -
Nu är kanske diskussionen avslutad, men jag vill bara flika in och säga att jag gillar inte heller när någon använder mina bilder utan att jag vet om det. Detta helt enkelt för att det tar ganska mycket tid att fota och redigera och då känns det lite trist när någon "tar" mitt arbete. Men om någon mailar mig och frågar skulle jag inte kunna säga nej, men då med tillägget i texten att det står att det är lånad bild. Speciellt om det inte är en gammal köpare, dvs EXAKT samma plagg .
Skönt att ni rett ut er härva iaf.
-
Ang leveranstider:
Jag fick senast ett brev IGÅR som var stämplat den 31 JANUARI, dvs en månads leveranstid så visst händer det att brev snurrar innan de hittar rätt...
-
Va? Men om en människa bjuder en summa godkänner hon ju den. Oavsett vad den kostar i butik??? Det var bland det dummaste jag hört... Svårt sits för dig dock. Du har ju inte gjort nåt fel och av en sån anledning vill man verkligen inte ha neg. Är ju köparen som ska ha neg för att hon inte står fast vid sitt bud !!!star67 skrev 2011-04-06 18:46:09 följande:ohhh nu kanske jag får 1 negativ utan att ha gjort något fel. mitt fel är att varan har fått högre bud än den är på butik, vad göra?? köpare har mailat mig och hon känner sig lurad eftersom hon såg att varan är billigare på butik och hon skrev att hon ger mig inte positev men vet inte om hon vill ge mig negative..
-
-
Olika priser ang PK. Beror ju på stl och om det är ett poppis plagg eller ej. Och timingen. Men runt halva priset är väl ok att avrunda med. Men sällan under en hundring. Typ?