Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma
    Mamma till Simon skrev 2010-08-20 17:27:25 följande:
    Måste bara passa på att skryta lite...jag har just nu 5,0 i omdöme har jag nog aldrig haft tidigare utan brukar ligga på stadiga 4,9 annarsGlad
    lyckos!

min är på 4.7 trots att jag ALLTID skickar samma dag el. dan efter. tar aldrig ut för mycket i porto, är trevlig i mail och inte fått några klagomål från nån som jag sålt till...

trist att den inte går upp nått alls
  • Viktorsmamma
    trolltriss skrev 2010-08-20 20:16:51 följande:
    jag också, samma poäng......................
    så fort jag anlitar schenker som leverantör då sjönk det..............

tycker att det jag har ute som avslut på söndag går lite knackigt,,,,,,,,,, framför allt märkes kläderna går dåligt..........
    hmm... tror jag har dina i minnes, visst heter du samma på T?
  • Viktorsmamma
    Kristyr skrev 2010-08-21 12:14:50 följande:
    tycker man bort få lite mer än 17 för ett par fina lindex velourisa i stl 86. Så stooooor fyndschans hos mig
    Hummel wtc:n både byxa och jacka, hur är de storleksmässigt?
    i jämförelse med några andra plagg, gillade byxorna mest =) så de ligger i minnes
  • Viktorsmamma
    StaffenAssar skrev 2010-08-21 16:56:21 följande:
    Hm, mina skalbyxor är uppe i 380 kr! Förvånad
    Glad såklart, men det känns ju lite oroligt när de är uppe i mer än "köp nu"-priset som jag tyckte jag tog till rejält...
    jo, jag la ju 150kr KÖPNU  på min 74:a pop overall. fick 200kr dvs 100kr mer än jag gav för den själv :D
  • Viktorsmamma

Överväger om jag ska lägga ut min skaljacka.

en Henri Lloyd Rosa, XS men passar lätt en S då jag har de.
    den hänger ju bara och ser fin ut i hallen, men använder den inte då jag mest använder mina fleece och kappa.

tror ni man kan få nått för den? kostade ju ny 1999kr för nått år sen, men inte använd mer än ett par gånger.

• Viktorsmamma
    Aprikos skrev 2010-08-21 19:06:33 följande:
    Varsågod, inga problem! Vad snygg han var i kläderna! Kul att dom kommer till användning, hade jag inte sålt dom hade jag antagligen använt jackan typ 3 gånger bara för att den fanns där och sen hade det bara blivit hängande. Byxorna verkar ju sitta bra, lite att växa i också va?

Såg att ni pratade omdömen, jag har 5 just nu, men hade lite lägre i leveranstid häromdagen. Fick för några veckor sedan ett mail från en mycket intelligent person som klagade på att jag skrivit att jag postar samma dag som jag fått betalningen (vilket jag gör). Personen hade betalat på en torsdag kväll/natt och jag postade på fredagen när jag fått pengarna. hon gillade INTE att hon fått vänta ändå till måndagen innan hon fått paketet, haha. Ooookej... Nästa gång springer jag till hennes brevlåda på andra sidan landet istället. Bra motion, om inte annat.
    ja, de är växmån i dem med :D de var ju åtdragda till MAX  på bilden och då var de ändå 2-3 dm växmån + så kan jag spänna ut hängslena  när han blir längre. Hoppas de passar hela vintern med!!!

Tack igen, han kommer va snyggast här uppe LÄTT i vinter :D
Svar på tråden Traderatråden nr 16