Aprikos skrev 2010-08-21 19:06:33 följande:
Varsågod, inga problem! Vad snygg han var i kläderna! Kul att dom kommer till användning, hade jag inte sålt dom hade jag antagligen använt jackan typ 3 gånger bara för att den fanns där och sen hade det bara blivit hängande. Byxorna verkar ju sitta bra, lite att växa i också va?
Såg att ni pratade omdömen, jag har 5 just nu, men hade lite lägre i leveranstid häromdagen. Fick för några veckor sedan ett mail från en mycket intelligent person som klagade på att jag skrivit att jag postar samma dag som jag fått betalningen (vilket jag gör). Personen hade betalat på en torsdag kväll/natt och jag postade på fredagen när jag fått pengarna. hon gillade INTE att hon fått vänta ändå till måndagen innan hon fått paketet, haha. Ooookej... Nästa gång springer jag till hennes brevlåda på andra sidan landet istället. Bra motion, om inte annat.
ja, de är växmån i dem med :D de var ju åtdragda till MAX på bilden och då var de ändå 2-3 dm växmån + så kan jag spänna ut hängslena när han blir längre. Hoppas de passar hela vintern med!!!
Tack igen, han kommer va snyggast här uppe LÄTT i vinter :D