Traderatråden nr 16
Vem här är de som heter "griffelfot" på T?
vet att de är en härifrån men minns inte vem
Vem här är de som heter "griffelfot" på T?
vet att de är en härifrån men minns inte vem
har också en köpare som strular, auktionen gick ut den 17:e, har 3 bankdagar som bet. ska vara inne på.
imåndags mailade jag en påminnelse, har ännu inte fått svar på mailet, eller några pengar. väntar tills på måndag för påminnelse 2, sen om pengarna inte är inne innan den 6:e september då de gått 1 vecka sen 2:a påminnelsen så lämnas negativt, försökte hitta mobilnr till denna köpare men fanns bara hemnr registrerat på hennes namn.
Har avslut ikväll, det går SKIT dåligt så kika gärna in =)
Har 2 tim till avslut och har flera utan utgångsbudet och resten ligger på utgångsbud 9-30kr typ.. =/ trist....
men men hoppas några iallafall slår till mot slutet så jag blir av med grejerna iaf orkar inte behöva lägga ut dem en gång till......
vann två nyss:
http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=117151820
http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=117151896
bra som extra skor på dagis kände jag direkt och billigt kom jag undan.
nypris för båda är ju 1000kr tillsammans!
om 30minuter börjar mina avslut..
är är irriterad nu... sålde 3 tröjor till samma köpare, en tröja i 86/92 väger igenomsnitt 80-90gr st då frakten blev 36 i samfrakt, samma som om hon hade köpt de stycke, men hon fick ju de för 9 resp. 10kr styck. hon mailar då såhär:
"Pengarna är överförda, 65kr. Men nu när det inte alls vart billigare med samfrakt så
tycker jag inte att du borde skriva ut att "man tjänar på att köpa flera tröjor"- nu när det inte ens stämde.
Det var just därför jag budade på fler än två..."
en som har köpt innan vet ju att tröjor, långärmade väger ändå såpass "mycket" blä... nu blev jag IRRI!
-
varade , den "kan" bli billigare beroende på vad & vilka tröjor man köpte, att då tröjorna väger 80-90gr st. kan jag inte ta mindre i frakt.
anledningen tilla tt ja skrev så var ju dessutom för att jag hade tjocktröjor ute på 24kr frakt, om man hade köpt tex.
1tjock
2tunna
hade man kommit undan med 36kr istället för 48kr. Hon skrev tillbaks:
"Ja, jag menar bara att det är onödigt att fortsätta skriva så i auktionerna senare, när det inte alltid blir billigare.
Som sagt, jag hade inte budat på en utav dem om jag inte trodde att jag skulle få
billigare frakt. Gjort är gjort och det är betalt!"
om jag hade fått lite mer
så hade jag bjudit på 12kr frakt för att "vara skysst." men om jag gör de i ett sånt här tillfälle så tjänar jag ju inget.