Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma
    StaffenAssar skrev 2010-08-14 20:12:56 följande:
    Det enda det skulle kunna vara är den beiga t-shirten, men jag vet inte...
    jo de va den enda jag kunde "tänka mig" att de var med men känns ändå inte som de, känner inte igen printet, dock så ser man inte det spec. mycket...
  • Viktorsmamma
    StaffenAssar skrev 2010-08-14 20:23:20 följande:
    Maila och be om en närbild
    hehe nje jag vill nog ändå inte ha de paketet, 79kr frakt dessutom..

tyckte den låg lite fel med den rubriken att de va nova star då man inte äns ser att de är det på bilden. kunde ju tagit fler bilder

Men nu har jag en fråga!!!

Hade avslut på en auktion 30/6 20.14
    köparen har fått 3 påminnelser varav 1 sms + traderas automatiska med kontouppgifterna.

det gäller ynka 9kr, så jag gav ultimatumet att om hon ångrat sig och inte vill ha tröjan betala in så jag får för traderas provition så skippar vi negativt...

inte fått nått svar, hon har inte hört av sig alls, eller svarat på nått mail....

så nu ska jag lägga negativt, men vilken dag är sista dan att lägga.. brainfreeze!
  • Viktorsmamma
    Viktorsmamma skrev 2010-08-14 20:35:01 följande:
    Men nu har jag en fråga!!!

Hade avslut på en auktion 30/6 20.14
    köparen har fått 3 påminnelser varav 1 sms + traderas automatiska med kontouppgifterna.

det gäller ynka 9kr, så jag gav ultimatumet att om hon ångrat sig och inte vill ha tröjan betala in så jag får för traderas provition så skippar vi negativt...

inte fått nått svar, hon har inte hört av sig alls, eller svarat på nått mail....

så nu ska jag lägga negativt, men vilken dag är sista dan att lägga.. brainfreeze!
    puffar min fråga
  • Viktorsmamma

åh håller på att få spel!

skulle nu betala en auktion jag väntade med bet. med tills jag fick in för auktionerna som skulle gå ut i dagarna. nu skulle jag betala och så hittar jag inte min bankdosa, gått igenom lådor, hyllor, väskan golvet, glipan i soffan tom....

ska avvakta över dagen och försöka hitta den när sonen lagt sig, men hur gör jag om jag inte hittar den? hur får man en ny dosa? (swedbank)

• Viktorsmamma
    StaffenAssar skrev 2010-08-16 10:30:21 följande:
    Hm, ja det var ju bra förstås, fast inte för dig kanske
    Men jag har en sådan här i nyskick: www.tradera.com/POP-vinter-jacka-JATTEFIN--au...

Och den tyckte jag gick lågt... Fast fotot var iofs inte så bra, kanske det beror på det? 

okej, jo jag köpte ju en denim så därför den gick upp lite i pris.

om du är osäker sätt ett högre utrop istället. och ta flera bilder så folk ser att reflexer är hela osv så tror jag du får mer för den =)

Svar på tråden Traderatråden nr 16