Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma
    ominte skrev 2010-07-31 14:58:36 följande:
    Ett tips! Såg att du hade skrivit leggins på dina plastisock. Det stavas leggings, då kanske du får fler som söker på order
    oj haha vilket misstag, vet ju att de stavas som du sa, hade bråttom då de las ut :-P
    h80 skrev 2010-07-31 15:02:47 följande:
    jag har avslut ikväll o imorgonkväll, har inga bud på de flesta än, så jag hoppas också på mer bud Glad
    hoppas på de jag med, länka till dina så får ja se vad du har för något =)
  • Viktorsmamma

har två på POP byxor, strl. 80 ett par mörkbeiga och ett par ljusare(som man kan knäppa upp till shorts)

ska jag sälja de separat eller tillsammans? samma storlek och nästintill samma färg.

vad kan man ta i utgångspris? köptes på tradera ihopp om att de skulle passa men då sonen har sånn smal midja måste det vara muddar på alla byxor än för att de ska sitta bra på honom.

De har "P:et" som indikerar att de är POP synligt.

• Viktorsmamma
    Hejpådig skrev 2010-08-01 20:26:56 följande:
    de kommer ju nya ut på Lindex snart...låg som inkommande även om de för tillfället är borttagna....jag ska köpa 92.or nya...mina 86.or åker ut på T.
    åh, de visste jag inte!!!

blir att hänga på dörrarna dit varje gång man åker till stan.
    såfort jag har ett par 92:or så åker 86orna ut.

grabben kan fortf. ha 86orna men de är påhåret nu då benen
    Han äntligen börjat växa igen :P hehe han har inte vuxit alls på
    hela sommaren.

men de är ju ganska små i storleken så.
  • Viktorsmamma
    Aprikos skrev 2010-08-01 23:11:04 följande:
    Jag har en denim 3 i 1 jacka med tillhörande fodrade byxor som hänger här hemma i garderoben, helt nya med lapp. Köpte dem på rean förra året och hade tänkt att sonen skulle ha dom i vinter. Men dom är redan lite små, så jag tänkte lägga ut dem på T lite senare i höst. Tror ni jag vågar lägga ut dom för 1 kr..? Vore ju himla trist om dom gick för 10 spänn liksom, någonstans i stilen jag betalde för dom vill jag ju gärna ha. Svårt, det här! Tyr att man kan vända sig till er andra mer rutinerade säljare och köpare nu!
    lägg de i separata auktioner och ta utrop 1kr
    jag tror själv att du får lite mer för dem om de inte är i samma auktion.

skulle jag gjort. POP´s kläder går bäst när det är 1kr auktioner har jag märkt.

vet inte vad ni andra tycker här?
Svar på tråden Traderatråden nr 16