Traderatråden nr 16
fått in 3 betalningar, yeye <3
nu blir det åka av in till stan och posta paket =)
somsagt har avslut flera dar till veckan så kika in
fått in 3 betalningar, yeye <3
nu blir det åka av in till stan och posta paket =)
somsagt har avslut flera dar till veckan så kika in
la ut 4 nya auktioner för en stund sen. kika in vettja.
visste inte om ja skulle ta pojk el. unisex på byxorna.
jag själv brukar kolla in även på "flick" på tröjor och byxor
då de finns de som lägger tex. svarta byxor utan krusiduller
på flick vilket jag anser är unisex. därför brukar jag hålla koll
under alla rubrikerna =)
själv köpte jag ett par gråa byxor som låg på unisex, för 1kr
men gav säljaren en 5:a för dem och när de kom hem hit i
veckan så var det "hjärt tryckknappar" och volanger bak på
rumpan? borde man inte skriva ut det?
tog nu fram vinteroverallerna. 74:an la jag i tvätten innan fototagning och 80:an (on the peak) tänkte jag "nää jag testar den på Viktor" och tammefan så kunde han ha den,sålänge han inte växer hur mycket som helst innan jul kan han iaf ha den första halvan av vintern och sen köpa en billig på rean eller på tradera. =) SUPER!
Vad kan man ta på T för en POP 74:a med vita P.et på magfickan? bäst att sätta utrop 1kr och hoppas på de bästa eller? sätta ut den imorgon kväll och ta 2 veckor så hinner alla få BB och kan vänta in lönen.
Undrar också om nån lagt ut åkpåsar på T? Har en med svart utsida och typ fårullig insida JÄTTE varm och härlig, funkat båda vintrarna för oss, men sonen är nog lite stor för den nu, kanske inte men vi kommer nog inte använda den. Vet att den kostade 1395 kr ny. Vad kan man ta för den?
1 avslut ikväll hoppas den går upp lite till så blir jag överlycklig!
måste ju ha råd med nya skaljackan ;-D
ikväll åker overallen ut, blir nog 1kr utrop, den var inte tvättblekt som jag minns.
utan i riktigt fint skick, reflexerna hela, fotbanden noppiga men hela, och fin i färgen så hoppas nu att man får en slant för den.
när är bäst att ha avslut?
om man har 1 vecka så får ju folk BB på 3:e dagen för betalning och om man skriver "kan vänta in BB"
vilken tid ikväll är bästa tiden att lägga ut?
eller kan man lägga ut när som helst i princip?