Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

la ut 4 nya auktioner för en stund sen. kika in vettja.
    visste inte om ja skulle ta pojk el. unisex på byxorna.

jag själv brukar kolla in även på "flick" på tröjor och byxor
    då de finns de som lägger tex. svarta byxor utan krusiduller
    på flick vilket jag anser är unisex. därför brukar jag hålla koll
    under alla rubrikerna =)

själv köpte jag ett par gråa byxor som låg på unisex, för 1kr
    men gav säljaren en 5:a för dem och när de kom hem hit i
    veckan så var det "hjärt tryckknappar" och volanger bak på
    rumpan? borde man inte skriva ut det?

• Viktorsmamma

tog nu fram vinteroverallerna. 74:an la jag i tvätten innan fototagning och 80:an (on the peak) tänkte jag "nää jag testar den på Viktor" och tammefan så kunde han ha den,sålänge han inte växer hur mycket som helst innan jul kan han iaf ha den första halvan av vintern och sen köpa en billig på rean eller på tradera. =) SUPER!

Vad kan man ta på T för en POP 74:a med vita P.et på magfickan? bäst att sätta utrop 1kr och hoppas på de bästa eller? sätta ut den imorgon kväll och ta 2 veckor så hinner alla få BB och kan vänta in lönen.

Undrar också om nån lagt ut åkpåsar på T? Har en med svart utsida och typ fårullig insida JÄTTE varm och härlig, funkat båda vintrarna för oss, men sonen är nog lite stor för den nu, kanske inte men vi kommer nog inte använda den. Vet att den kostade 1395 kr ny. Vad kan man ta för den?

• Viktorsmamma
    Smultronhjärta skrev 2010-08-09 18:20:57 följande:
    Sådär..nu anser jag mig vara "färdigfotad"-det måste jag vara med tanke på att jag nu tömmer minneskortet på 2437 bilderFörvånad
    Sen har jag iofs fotat i sisådär 3 dagarDrömmer
    *längtar tills ditt kommer ut*

du har ALLTID massor jag vill ha men har aldrig råd med allt tyvärr, vi hoppas du har massor fina saker denna gång med!!
  • Viktorsmamma
    Aprikos skrev 2010-08-09 21:18:01 följande:
    Ja, jag såg det! jag blev helt chockad... Men glad, naturligtvis. Vann en molooverall som var knappt använd häromdagen, såg den direkt när säljaren la ut den och knep den på köpnu för 495 Tyst
    Fick den idag och den ser verkligen ut som ny, inte ens nopprig inuti som det brukar bli.

Du frågade innan om jag kunde skicka den med tex dhl, och det går ju såklart bra, men jag har aldrig bokat frakt där innan, hur vet man vilken storlek som räcker? Klurigt klurigt, någon som kan hjälpa? Ska ju då skicka en 3-i-1 jacka och (förhoppningsvis termobyxorna) kan man lägga dom i samma om man bokar?
    sett mitt inbox inlägg?
    är de OK?
  • Viktorsmamma

ikväll åker overallen ut, blir nog 1kr utrop, den var inte tvättblekt som jag minns.

utan i riktigt fint skick, reflexerna hela, fotbanden noppiga men hela, och fin i färgen så hoppas nu att man får en slant för den.

när är bäst att ha avslut?
    om man har 1 vecka så får ju folk BB på 3:e dagen för betalning och om man skriver "kan vänta in BB"

• Viktorsmamma
    Mamma till Simon skrev 2010-08-10 15:02:30 följande:
    mellan 20-22 skulle jag säga
    okej, bra men då lägger ja ut de då =)

tackar^^
    Aprikos skrev 2010-08-10 16:01:17 följande:
    Absolut, jag brukar kolla runt lite efter att jag lagt barnen.
    härligt med 2 svar, prolistern är klar så bara att klicka igång den=)

bör man ha köp nu eller kvittar det?  tex på overallen
Svar på tråden Traderatråden nr 16