Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

Aprikos skrev 2010-08-02 11:24:54 följande:
    Japp, hängslen på dom. Men byxorna är i storlek 80. Enorma dock. Ur försäljningssynpunkt är det ju skitdumt att det är olika storlekar på dom, men vi hade ju tänkt använda dom. Och min kille har galet korta ben, haha.
    åh=( fasen....

vi har ett par skalbyxor från POP i 86 (dock superstora) men vågar nog inte köpa täckbyxor i 80 då från samma märke =(

vilken storlek har din kille på byxor i övrigt om dessa ärpåväg att bli för små? vi har inte haft några skalisar i 80 så jag vet inte hur stor skillnaden är mellan 80&86.
  • Viktorsmamma
    backi2008 skrev 2010-08-02 14:55:29 följande:
    I vintras köpte jag ett par svarta täckbyxor i storlek 86 och dom var jätte stora. Till våren köpte jag skalbyxor i storlek 92 som var mer normala i storleken. När jag jämnförde dom var dom lika stora! Det kan nog skilja lite mellan storlekarna och modellerna även på POPs kläder.
    okej, hmm får tänka över det för skulle ju va super snyggt med denim.
    Aprikos skrev 2010-08-02 14:58:45 följande:
    Hehe, det är väldigt komplicerat det här med kläder hemma hos oss... Den stora killen har 80, medans den lille har 86 och nästan 92. Men den store killen kan inte ha fodrade byxor och jacka, det blir så himla knöligt för honom märkte vi nu. Min lille kille kan ha byxorna i 80, men det är ju NU, och antagligen inte i vinter. I-landsproblem, haha!
    hehe härligt. Viktor sitter 80 super bra i tex. Nova Star jeans, han har däremot 86 i mjukisar (lindex) och POP tights är helanedre mudden uppvikt på hans 86 byxor =P råkade köpa fel storlek där..

du kanske helt enkelt har möjlighet att mäta innermåttet (grenen till foten) se hur mycket det skiljer hans skalbyxor då somsagt, jag skulle digga ett denim set till vintern isf blir det att sälja den marinblåa 86jackan och ljusblåa WS i 80 =)
  • Viktorsmamma

vad kan man få för en Pop overall, lite tvättblekt men abslout inte trasig förutom att POP-märket börjat lossna.

de är en lite äldre modell, med e påsydda "plast/gummi" P:et på magen. 06-07:a?

ska man helt enkelt sätta 1kr utrop och hoppas på de bästa?
    jag gav själv 100kr + frakt för den förra hösten. (strl. 74)

Svar på tråden Traderatråden nr 16