Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-08-29 17:37:53 följande:
    japp, osäker på om den kom iväg igår dock, postade 13:05 o det står att de tömmer 13, men man ju hoppas Glad
    nyfiken på vad som hamnade i minnes...
    båda POP tights/legingsen i 92 sonen har 86 i de han har och haft de sen innan han började med 80 i Nova star så vet att de är snygga uppvikta med så se om jag kan fynda
  • Viktorsmamma
    Viktorsmamma skrev 2010-08-31 09:25:46 följande:
    vad irriterat, sålde ju somsagt skaljackan.

jag TROR jag fått in betalningen.. fått in rätt summa pengar men ett annat tradera ID än den som köpt den? :S hon hon skrivit fel eller är de nån som betalat in fel av en slump?
    de tradera ID som står på bet. har ett konto som har innan köpt 1 sak 2009!? suck

mailade nu köparen och frågade om hon skrivit fel på inbetalningen och vad hon skrivt som meddelande isåfall.
  • Viktorsmamma
    Enensammamma skrev 2010-09-01 07:36:21 följande:
    Tur man inte är säljaren bara
    precis.. men de valite nötta fram på "tåna" men som extra till dagis funkar de allt =) ska ändå köpa ett par nya kavat i 22 när de kommer in till Ellos med min 50% : are
  • Viktorsmamma
    Enensammamma skrev 2010-09-01 08:05:58 följande:
    Köpte ett par nya på tradera för 248 spänn, kavat 24

Vi hade snowrunner förra året (tror jag dom hette) och dom va kanon
    Härligt, med 50%aren på ellos så får man ett par nya för 299kr =) helt överkomligt!!
  • Viktorsmamma
    Hejpådig skrev 2010-09-01 09:19:52 följande:
    finns inga sådana på ellos inne nu? eller? hittar inga.
    jag fick med då jag köpte foton på "fujidirekt"  men då jag fick samma rabattkod i 4 olika "kuvert" med bilder så lär flera kunna använda den.

erbjudande koden är 4156 man får också ett "adidas set" med påköpet =)
Svar på tråden Traderatråden nr 16