Traderatråden nr 16
www.tradera.com/auktioner/sötvattenspärlan
Jag mailade också en säljare i fredags om en klänning hon har ute som jag gärna skulle vilja köpa, den går ut på lördag och eftersom jag åker utomlands ville jag görna haden med mig på resan. Inte ett knyst från säljaren. Och ingen har lagt bud
Någon annan som kanske har en likadan klänning och vill sälja den till mig? Det är en sån där prickig mörklblå volangklänning som HM sålde innan sommaren. Den fanns i rött också. SKulle så gäääärna vilja ha en sån på vår solresa.
Förresten, nån som köpt hos Magasinglag senaste tiden? Jag köpte mailingbags i onsdags och inte ett knyst ännu. Vill ju packa alla saker idag
Irriterad jag blir..Köpte mailingbags av Magasinglag i onsdags, betalar in samma dag på hennes swedbankkonto och mailar henne direkt att jag har betalat. I DAG får jag ett mail att hon har sett pengarna och skickat paketet.
Hon skriver i auktionen att hon skickar paketet senast dagen efter hon sett pengarna på konto. Pengarna borde vara på hennes konto redan på torsdagen. Man kan ju tolka det som att NÄR hon kollar sitt konto skickar hon paketet, men om hon kollar sitt konto 1 gång i veckan blir det ju ingen direkt snabb leverans.
Ja jag vet, jag är kinkig men jag tycker inte att det ska ta en vecka från köp till leverans, särskilt av en butik..
Det finns fler ute:
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...