• ominte
    Tonarslisa skrev 2010-09-19 20:02:27 följande:
    Jo, jag vet men de som har budat innan tillägget har rätt att ångra köpet!
    Jag tolkade det inte så. Eller är det bara jag som är knäpp som skiljer på att något BLIR förstört under tiden det annonseras och något som de facto beskrivs som trasigt (men eventuellt) inte tillräckligt?
  • ominte
    Pixxi skrev 2010-09-19 19:22:26 följande:
    NU är det inte långt till avslut... spännande - hoppas jag - Tungan ute
    Vann två av dina nyss
    Tröjpaketet och paketet med röda plyschisar och stjärntröja!
  • ominte
    Smultronhjärta skrev 2010-09-19 20:55:02 följande:
    Gaaah vad trögt det går på Tradera för mig! Det måste vara mååånga som lägger ut ikväll.
    Höll på att missa mina span ju
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Snodde din röda reima Billig som f*n jö, nästan så jag skäms..
    Betalar imorgon men du behöver inte skynda med att posta, jag åker på semester och har redan overaller hemma utifall det börjar snöa i veckan Du får fint betyg av mig ändå
  • ominte

Jag mailade också en säljare i fredags om en klänning hon har ute som jag gärna skulle vilja köpa, den går ut på lördag och eftersom jag åker utomlands ville jag görna haden med mig på resan. Inte ett knyst från säljaren. Och ingen har lagt bud

Någon annan som kanske har en likadan klänning och vill sälja den till mig? Det är en sån där prickig mörklblå volangklänning som HM sålde innan sommaren. Den fanns i rött också. SKulle så gäääärna vilja ha en sån på vår solresa.

Förresten, nån som köpt hos Magasinglag senaste tiden? Jag köpte mailingbags i onsdags och inte ett knyst ännu. Vill ju packa alla saker idag

• ominte
    Tettan skrev 2010-09-20 14:34:24 följande:
    Magasinglag har jag köpt av i fredags. När jag har handlat så har jag aldrig hört något, betalninguppgifter har hon ju i traderas vinnarmail. Jag har betalat omedelbart, mailat och meddelat detta, sedan har hon skickat några dagar senare utan ett knyst...
    Förväntar mig iofs inte ett mail men jag vill ha mina mailingbags..Jag betalade i onsdags direkt efter köpte så hon borde sett dem på torsdan. Jag vet att jag är lite stressad men jag tyckte hon skrev i sitt automail att hon skickar skickar så fort hon ser pengarna på sitt konto
  • ominte

Irriterad jag blir..Köpte mailingbags av Magasinglag i onsdags, betalar in samma dag på hennes swedbankkonto och mailar henne direkt att jag har betalat. I DAG får jag ett mail att hon har sett pengarna och skickat paketet.

Hon skriver i auktionen att hon skickar paketet senast dagen efter hon sett pengarna på konto. Pengarna borde vara på hennes konto redan på torsdagen. Man kan ju tolka det som att NÄR hon kollar sitt konto skickar hon paketet, men om hon kollar sitt konto 1 gång i veckan blir det ju ingen direkt snabb leverans.

Ja jag vet, jag är kinkig men jag tycker inte att det ska ta en vecka från köp till leverans, särskilt av en butik..

• ominte
    timmy97 skrev 2010-09-22 13:13:27 följande:

Det finns fler ute:

Är det bara jag som tycker att galonkläder som dessutom är fodrade är det värsta man kan sätta på sitt barn?
    De är ju verkligen superfina men så otroligt opraktiska! De andas ju inte för fem öre!
    På dagis sa personalen att det är ett ständigt gissel när de sätter på barnen galonkläder/jackor eftersom de svettas ihjäl i dem och sen fryser pga att de inte andas.
  • ominte
    Dinosaurie skrev 2010-09-22 20:05:27 följande:
    Jag förstår att det är bra och kul men högt "betyg" men det kändes bara som att det var en sån stress. Och jag som köpare uppskattar kanske inte att bli så puschad vilket kanske i sin tur leder till ett sämre omdömme. Jag har skrivit omdöme om alla säljare jag handlat av men kanske inte i samma sekund som varan låg i brevlådan..
    Har du blivit puschad till att lämna omdöme? Har aldrig varit med om det, trots att jag hängt på tradera i några år och både sålt och köp och gör än
Svar på tråden Traderatråden nr 16