Inlägg från: x karin76 |Visa alla inlägg
  • x karin76

Traderatråden nr 16

ominte skrev 2010-05-24 12:27:00 följande:
    Du vill möjligtvis inte sälja dem till mig
    Ja om jag hittar ett par i 80 och ser att de passar hela sommaren, då behöver jag ju inga 86:or...
    ★ Jack 2007 ★ Cleo 2009 ★ www.tradera.com/auktioner/x_karin
  • x karin76
    kalmar brud skrev 2010-05-24 15:08:50 följande:
    Men den personen som dom tror är jag som budtrissar känner jag inte ens... Även han/hon bor i samma område.
    Men om det skulle vara som du säger, då är det ju enkelt löst...

1. Kontakta personen (infon finns i auktionerna som personen vunnit, kolla gamla auktioner eller mail om du har sparat dem, annars kan ju Tradera hjälpa dig att få kontakt med personen antagligen).

2. Sen säger den personen till Tradera hur det ligger till (att han/hon budat hem 11 auktioner från dig utan att vilja ha dem och sedan budat på massor av dina auktioner (och inte på någon annans) utan någon speciell anledning) och så är du inte avstängd längre.
  • x karin76
    LitenIsa skrev 2010-05-24 18:30:30 följande:
    Man får inte sälja begagnade badkläder längre. Jag tycker visserligen att det är upp till köparen om han/hon vill köpa begagnade badkläder eller ej. Men enligt tradera får du inte sälja det. Dock säljs det massor av begagnade badkläder ändå. Dem hinner väl inte garnska alla auktioner som finns där.
    Nä precis, dom tar nog bara bort de som blir anmälda.
  • x karin76
    h80 skrev 2010-05-24 18:00:23 följande:
    Jag har ett par 80 som passar min tjej precis, hon kanske kan ha 86 istället, då kan vi ju byta. Men jag är lite rädd tt de blir för långa, vill du mäta innerbenslängden?
    Ska jag göra på momangen!
  • x karin76
    h80 skrev 2010-05-24 18:00:23 följande:
    Jag har ett par 80 som passar min tjej precis, hon kanske kan ha 86 istället, då kan vi ju byta. Men jag är lite rädd tt de blir för långa, vill du mäta innerbenslängden?
    Glömde fråga.. Hur stor/tung är din tös?
  • x karin76
    h80 skrev 2010-05-24 19:02:48 följande:
    det var ett tag sen senaste kollen, men 81cm o 11.5kg skulle jag tro. din då?
    Så, har kollat nu. De sitter uppe på henne om jag drar åt dem som fasen i midjan, hon är lite grann smalfis. Sist vi mätte för 3v sen var hon 75 cm 9,2 kg. Funderar på om jag ska behålla dem och hoppas på en tillväxtboom, men det är ju lite trist om de passar bra först i aug/sep. Får iaf innerbenssömmen till 10,5 cm om jag spretar med benen och mäter precis på sömmen.

Heh.. försökte ta en modellbild, provade dem på nu för att se.. och gaaah det går ju inte - inte stilla en nanosekund.

Så här sitter dom iaf:
    http://www.familjeliv.se/hem/x_karin76/gallery/phpuqac5m.jpg
    http://www.familjeliv.se/hem/x_karin76/gallery/phpizl9ut.jpg
  • x karin76
    h80 skrev 2010-05-24 19:37:38 följande:
    storlek 80 passar precis på min tjej, om jag inte spänner in dom nått. de är 9.5 cm, hojta till om du vill byta
    Inboxar dig. (Nog för att shortsen avhandlats ett par ggr i tråden.. men såååå intressanta kanske de inte är för övriga, börjar bli lite väl ot. )
  • x karin76
    jenni82 skrev 2010-05-24 20:19:46 följande:
    Halloj igen!Skrev tidigare i tråden där jag frågade ang. budtrissning på en auktion jag budat på.La inga fler på den och budade på en annan.Nu så har alla bud från den personen tagits bort och jag ligger som högstbudande igen?Hur kan det blivit så?Nu har jag ju bud på två snarlika auktioner?Vad ska jag göra om jag vinner båda? :-sHar inte råd med dubbla kostnaden.. =(
    Kontakta supporten, du ska inte behöva få problem för att de tar bort oseriösa bud!
Svar på tråden Traderatråden nr 16