• Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

http://www.emerge.se/wp-content/tradera.gif

Tråden för oss som säljer och köper på Tradera

Här samlas vi och diskuterar allt rörande Tradera genom att ge tips,råd och lösa problem tillsammans. Det är tillåtet att länka till sina egna auktioner men det bör hållas på en lämplig nivå.
    Ett tips är att lägga in en direktlänk på din presentation här på FL så kan de som vill ändå se dina pågående auktioner
    {#lang_emotions_sunny}
    Om ett paket skickat som brev har försvunnit så kan en anmälan till pts göras
    e-tjanster.pts.se/Asb/ - man kan även ringa 08-6785500

Det finns en Facebookgrupp också
    www.facebook.com/group.php

Här finns en nicklista
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b120819.html

När man säljer på Tradera kan man skicka grejer via Posten,via Schenker,DHL och Bussgods. Tradera har allt som oftast en samarbete med både Schenker och DHL vilket ger rabatterade priser.

Prolist är ett gratis verktyg som underlättar när man ska lägga ut många auktioner på gång. Finns att hämta och läsa mer om här
    www.tradera.com/help/QuestionsAndAnswers.aspx
    Väl mött!
    {#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 15:07
    Portotabell inom Sverige
    www.posten.se/c/postguideLetterDom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-21 21:31
    Det är inte längre tillåtet att göra reklam för sina egna auktioner i tråden, inte heller att ha en sidfot där man länkar till dem!
  • Svar på tråden Traderatråden nr 16
  • Stormis

Komsi, komsi alla ninjor!!! Skojar inte, 10 auktionsslut UTAN EN ENDA ninja!!!! {#lang_emotions_cry}

♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Mawe123
    AochJsMamma skrev 2010-03-21 20:14:33 följande:
    Snabb fråga..håller på att lägga in en annons. Molo lurv blue radience (stavn??), ni vet den blålila med crazy salmon kanter...flick eller pojk? vågar man sig på unisex? Vet att många inte kollar där..
    Tror de flesta som shoppar märkeskläder söker på märken, eller jag har ingen aning, men jag gör så i vartfall {#lang_emotions_wink}

Kollar aldrig på stl och unisex, utan söker bara efter t ex pop, molo, småfolk.

Så viktigast tror jag är att inte stava fel i rubriken !
    William 000213, Lowe 070712
  • AochJsMamma
    Mawe123 skrev 2010-03-21 20:28:40 följande:
    Tror de flesta som shoppar märkeskläder söker på märken, eller jag har ingen aning, men jag gör så i vartfall Kollar aldrig på stl och unisex, utan söker bara efter t ex pop, molo, småfolk.Så viktigast tror jag är att inte stava fel i rubriken !
    det är sant iofs... jag söker alltid på tex Molo, aldrig kategorier..
    Stormis skrev 2010-03-21 20:20:23 följande:
    Jag hade lagt flick.
    det får bli så ändå..

Så då kan jag ta en massa tillval o det kostar inget extra?? Nice!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Stormis
    AochJsMamma skrev 2010-03-21 20:30:20 följande:
    det är sant iofs... jag söker alltid på tex Molo, aldrig kategorier.. det får bli så ändå..Så då kan jag ta en massa tillval o det kostar inget extra?? Nice!
    Snacka många tillvalsannonser det kommer att vara framöver .
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • h80
    AochJsMamma skrev 2010-03-21 20:30:20 följande:
    det är sant iofs... jag söker alltid på tex Molo, aldrig kategorier.. det får bli så ändå..Så då kan jag ta en massa tillval o det kostar inget extra?? Nice!
    läs du också, men visst står det så
  • AochJsMamma

Nu är auktionen inlagd, ska bli kul att se om T kommer ihåg att plocka bort provisen etc..

Stormis: Trist med dåliga avslut..

• AochJsMamma
    h80 skrev 2010-03-21 20:32:44 följande:
    läs du också, men visst står det så
    japp, det står de bjuder vi givetvis också på.
  • h80
    Stormis skrev 2010-03-21 20:27:21 följande:
    Komsi, komsi alla ninjor!!! Skojar inte, 10 auktionsslut UTAN EN ENDA ninja!!!!
    inga här heller, vart är dom??
  • AochJsMamma

Kom precis på att den ju heter Super blue, tur att jag inte skrev Blue radiance i rubriken/auktionen...

• Lilla Ego 07

Asså detta var sista gången ever jag har avslut på en söndag!! Usch deprimerande!

Nä hoppas nån annan auktion framöver går riktigt bra annars måste jag vila mig lite från tradera tror jag

Svar på tråden Traderatråden nr 16