• Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

http://www.emerge.se/wp-content/tradera.gif

Tråden för oss som säljer och köper på Tradera

Här samlas vi och diskuterar allt rörande Tradera genom att ge tips,råd och lösa problem tillsammans. Det är tillåtet att länka till sina egna auktioner men det bör hållas på en lämplig nivå.
    Ett tips är att lägga in en direktlänk på din presentation här på FL så kan de som vill ändå se dina pågående auktioner
    {#lang_emotions_sunny}
    Om ett paket skickat som brev har försvunnit så kan en anmälan till pts göras
    e-tjanster.pts.se/Asb/ - man kan även ringa 08-6785500

Det finns en Facebookgrupp också
    www.facebook.com/group.php

Här finns en nicklista
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b120819.html

När man säljer på Tradera kan man skicka grejer via Posten,via Schenker,DHL och Bussgods. Tradera har allt som oftast en samarbete med både Schenker och DHL vilket ger rabatterade priser.

Prolist är ett gratis verktyg som underlättar när man ska lägga ut många auktioner på gång. Finns att hämta och läsa mer om här
    www.tradera.com/help/QuestionsAndAnswers.aspx
    Väl mött!
    {#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 15:07
    Portotabell inom Sverige
    www.posten.se/c/postguideLetterDom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-21 21:31
    Det är inte längre tillåtet att göra reklam för sina egna auktioner i tråden, inte heller att ha en sidfot där man länkar till dem!
  • Svar på tråden Traderatråden nr 16
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 20:55:54 följande:
    Är det svårt att zumba eller??
    Haha- ja men det måste ju vara lite svårt till en början Fortsätter jag med det här så kommer jag har grymma midjan till i sommar
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 21:01:33 följande:
    Haha- ja men det måste ju vara lite svårt till en början Fortsätter jag med det här så kommer jag har grymma midjan till i sommar
    Fasen då kanske jag skulle köpa mig ett sån dvd jag också. Har ju tänkt på det många gånger men kommer aldrig till skott :)

Oopps nu har jag visst vunnit 2 av dina {#lang_emotions_smile}

Tröstshoppar lite
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 21:05:06 följande:
    Fasen då kanske jag skulle köpa mig ett sån dvd jag också. Har ju tänkt på det många gånger men kommer aldrig till skott :) Oopps nu har jag visst vunnit 2 av dina Tröstshoppar lite
    Såg precis det-du samlar också i din växalåda

Jag vann precis denna
    www.tradera.com/finaste-jeansklanningen-villervalla-NY-strl-74-auktion_302967_109259637
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 21:06:08 följande:
    Såg precis det-du samlar också i din växalåda Jag vann precis dennawww.tradera.com/finaste-jeansklanningen-ville...
    Ja jag kände mig tvungen att köpa uttrarna så jag vet att jag har en i växalådan{#lang_emotions_smile} Min 68 är ju för liten så den ligger på t nu
  • Lilla Ego 07

Jag hoppas verkligen att det finns några ninjor ute när min lurvoverall från småfolk går ut{#lang_emotions_undecided} för en till dålig auktion av overall pallar jag inte{#lang_emotions_smile}

• Bobbenn
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 20:55:54 följande:
    Är det svårt att zumba eller??
    Nej kan jag kan alla
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
  • Lilla Ego 07
    Bobbenn skrev 2010-03-21 21:16:13 följande:
    Nej kan jag kan alla
    Kör du med det{#lang_emotions_smile} ja jag måste ju prova det verkar ju asskoj! Älskar ju att dansa så det borde ju va nåt för mig
  • maadicken

nu har jag lagt ut en laddning igen, och då dyker givetvis en fråga upp.

kan man ändra från köpare i sverige till köpare i norden i en annons som har fått bud?

och varför lyckas jag aldrig få bra bilder på jeans?? blir så arg! bla ett par helt nya jeans, men på bilden ser dom ut att vara typ mörka men stentvättade 300 gånger. jag vägrar lägga ut en annons med så dåliga bilder!

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Traderatråden nr 16