• Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

http://www.emerge.se/wp-content/tradera.gif

Tråden för oss som säljer och köper på Tradera

Här samlas vi och diskuterar allt rörande Tradera genom att ge tips,råd och lösa problem tillsammans. Det är tillåtet att länka till sina egna auktioner men det bör hållas på en lämplig nivå.
    Ett tips är att lägga in en direktlänk på din presentation här på FL så kan de som vill ändå se dina pågående auktioner
    {#lang_emotions_sunny}
    Om ett paket skickat som brev har försvunnit så kan en anmälan till pts göras
    e-tjanster.pts.se/Asb/ - man kan även ringa 08-6785500

Det finns en Facebookgrupp också
    www.facebook.com/group.php

Här finns en nicklista
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b120819.html

När man säljer på Tradera kan man skicka grejer via Posten,via Schenker,DHL och Bussgods. Tradera har allt som oftast en samarbete med både Schenker och DHL vilket ger rabatterade priser.

Prolist är ett gratis verktyg som underlättar när man ska lägga ut många auktioner på gång. Finns att hämta och läsa mer om här
    www.tradera.com/help/QuestionsAndAnswers.aspx
    Väl mött!
    {#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 15:07
    Portotabell inom Sverige
    www.posten.se/c/postguideLetterDom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-21 21:31
    Det är inte längre tillåtet att göra reklam för sina egna auktioner i tråden, inte heller att ha en sidfot där man länkar till dem!
  • Svar på tråden Traderatråden nr 16
  • Lilla Ego 07

Min fleeceoverall ligger på 185!! de är ju fan 30 % av priset den kostar

• Linastrumpan
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 20:05:43 följande:
    den köparen leder en av mina:)
    Kanske bara en molofanast då som nyss fått barn o hittat tradera!? {#lang_emotions_sunny}
    Storken kom till mig två gånger....eller var det tvärt om!?!?
  • Stormis

Måste ju bara lite lägligt hoppa in och meddela att auktionerna nu går in i slutminutrarna. Nästan bara 1-kr, pirrigt!!!!

♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Lilla Ego 07

Fy fan min sprillans nya molooverall gick för 204 kr. Nu går jag å grinar{#lang_emotions_cry}

• AochJsMamma

Snabb fråga..håller på att lägga in en annons. Molo lurv blue radience (stavn??), ni vet den blålila med crazy salmon kanter...flick eller pojk? vågar man sig på unisex? Vet att många inte kollar där..

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Virrpirr

Fyndade en superfräsch PoP WS på loppis idag för 20 kr :)

Loppis is da shit!

• Stormis
    AochJsMamma skrev 2010-03-21 20:14:33 följande:
    Snabb fråga..håller på att lägga in en annons. Molo lurv blue radience (stavn??), ni vet den blålila med crazy salmon kanter...flick eller pojk? vågar man sig på unisex? Vet att många inte kollar där..
    Jag hade lagt flick.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • h80

ang. gratisannonsen, det står ju välj ett eller flera tiival, är de också gratis då??

• h80
    h80 skrev 2010-03-21 20:22:53 följande:
    ang. gratisannonsen, det står ju välj ett eller flera tiival, är de också gratis då??
    såg precis att det står att de bjuder på tillvalen också :)
Svar på tråden Traderatråden nr 16