Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-20 18:08:54 följande:
    Härmed lovar jag att det dröjer väldigt länge innan jag lägger avslut på en söndag igen!Mina auktioner som går ut imorgon ligger skrämmande lågt
    Typ som mina då. Har massor som ligger kvar på 1 kr ! Och andra som går ut i veckan med 1 kr utrop som inte ens fått nåt bud! Å jag skyller på dig som övertalade mig om att ta 1 kr .
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis

Måste ju bara lite lägligt hoppa in och meddela att auktionerna nu går in i slutminutrarna. Nästan bara 1-kr, pirrigt!!!!

• Stormis
    AochJsMamma skrev 2010-03-21 20:14:33 följande:
    Snabb fråga..håller på att lägga in en annons. Molo lurv blue radience (stavn??), ni vet den blålila med crazy salmon kanter...flick eller pojk? vågar man sig på unisex? Vet att många inte kollar där..
    Jag hade lagt flick.
  • Stormis

Komsi, komsi alla ninjor!!! Skojar inte, 10 auktionsslut UTAN EN ENDA ninja!!!! {#lang_emotions_cry}

• Stormis
    AochJsMamma skrev 2010-03-21 20:30:20 följande:
    det är sant iofs... jag söker alltid på tex Molo, aldrig kategorier.. det får bli så ändå..Så då kan jag ta en massa tillval o det kostar inget extra?? Nice!
    Snacka många tillvalsannonser det kommer att vara framöver .
  • Stormis
    kg8 skrev 2010-03-22 18:29:35 följande:
    Hej. Jag måste få fråga er en sak, ni som verkar vara experter . Jag handlar sällan på Tradera men har börjat kika mer o mer där. Förra veckan köpte jag ett silikonfodral till en I-phone, väger ingenting men ändå var frakten ställd till 49:-Jag tänkte inte så mycket på detta förrens paketet kom idag, ett vanligt kuvert med två vanliga fem kronors frimärken på.Jag känner mig lite lurad som betalade så mycket för frakten, är jag lurad?
    Har också handlat ett skal av honom eller annan. Det är väl deras "garanti" för att få betalt för sina utlägg. Jag vann mitt skal för 3 kr och det blir han ju inte rik på. Jag visste ju att frakten var billigare än 49 kr och såg det som ett helhetspris, men jag kommer fortfarande att skriva nåt om det i omdömet alt på staplarna.
  • Stormis
    AnnaFreja skrev 2010-03-22 20:22:18 följande:
    Usch, jag förstår inte vad jag gör för fel med prolistern. Jag valde att ha 3 minuter mellan auktionerna när jag skulle lägga upp dem, med nu när jag går in på min sida så avslutas alla samma tid. Suck! Är det någon som har haft samma problem?
    MejaKiZnic skrev 2010-03-22 20:25:41 följande:
    Du kanske satte 3 sek?
    Tänkte detsamma. Om du villa ha 3 minuter ska du ju fylla i 180. Inte 3...
  • Stormis
    lilyanna skrev 2010-03-22 20:49:01 följande:
    Hej!Första gången jag testar prolistern och har en fråga:Vart väljer jag hur lång tid det ska vara mellan auktionerna? För jag vill ju inte ha samma tid alla liksom...förstår inte vart jag hittar det?
    När du trycker "ladda upp" så får du fylla i intervallet. Och observera då att man fyller i sekunder, inte minuter .
    AnnaFreja skrev 2010-03-22 20:49:25 följande:
    Men fy vad klantigt av mig. Skyller på amningsdimma
    *asg*
  • Stormis
    Mamma till Simon skrev 2010-03-24 20:47:01 följande:
    Om man skickar med schenker...hur länge ligger paketet kvar på utlämningsstället?
    30 dagar, sen skickas det tillbaka till avs spm får lösa ut det för 50 kr...

Å så vill jag utlysa sorg för mina auktioner idag {#lang_emotions_cry}. Hoppas verkligen att avsluten imorgon blir bättre! Idag har jag skänkt bort massor av fint .
Svar på tråden Traderatråden nr 16