Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

ominte skrev 2010-04-06 21:55:41 följande:
    ja men sånt som inte får plats på lådan?
    Det som inte går ner i lådan frankerar jag klart hemma för att sen lämna in över disk.
    Nu har jag iofs hittat en "gammal" låda i stan så jag postar allt i direkt i lådan
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Pixxi skrev 2010-04-07 15:17:42 följande:
    Det är redan bud på den.
    Då mailar du kundtjänst så "låser" de upp auktionen
  • Smultronhjärta
    Jontesfru skrev 2010-04-07 18:46:00 följande:
    ojojoj idag har jag köpt en alldeles för dyr sak, men jag bara ville ha den. kostade över 1300kr borde man inte begära rekommenderat då? Hon har inte skrivit om DHL eller schenker o då kan man väl inte välja det som fraktalternativ efter auktionen slutade? Hittade den ca 20min innan den gick ut så jag hann inte fråga innan...
    Jag hade iaf frågat om säljaren kan tänka sig skicka med Schenker eller DHL-det skadar ju aldrig att fråga..

Du har inte lust att länka- jag blev ju sjukt nyfiken nu
  • Smultronhjärta
    Jontesfru skrev 2010-04-07 18:59:07 följande:
    www.tradera.com/Odd-Molly-klanning-Velour-Fri... här är den o jag har letat efter en sån så jag är GLAD, fast det är mycket för en klänning... o vill ju inte att den försvinner på vägen. Har mailat o frågat om DHL eller Schenker, om inte det går gör jag som ni rekommenderat. Ber om rekommenderat..
    Vilken fiiiiin{#lang_emotions_sunny}

Jag har inte vågat mig på OM ännu..Har en svag känsla att jag kan trilla dit efter VVV
  • Smultronhjärta
    Jontesfru skrev 2010-04-07 19:13:03 följande:
    och idag blev det nog lite av tröstshopping... satt på barnakuten med Axel halva natten så nu har han påbörjat sin 3:e penicillinkur á 10dagar på 5veckor. Är så trött (o ledsen) att ja idag blev det tröstshopping, fast en klänning jag velat ha sen jag såg den i höstas...
    Stackars liten{#lang_emotions_flower}

Tröstshopping är alltid ok Jag har en ny sorts shopping, maken har gjort en belöningsstege med viktmål som innebär att jag vid varje steg får köpa mig något skitdyrt som jag gärna vill ha
  • Smultronhjärta
    ominte skrev 2010-04-07 21:14:23 följande:
    Du din lilla fyndare Vi har en sån likadan, den är superfin!
    h80 skrev 2010-04-07 21:04:11 följande:
    oj, vad billigt du fick den. den är sååå fin
    *fyndelifynd*
    Bra att den är fin- jag har inte sett den irl men jag tycker att den ser fin ut
    icelolly skrev 2010-04-07 21:12:49 följande:
    Äh, du snuvade den mitt framför ögonen på mig Den blev ju jättebillig men jag kunde inte gå högre... har ju ingen flicka...än...
    Ooops- jag har ju iofs en flicka även om det är ett tag kvar till hon kan ha denna{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    icelolly skrev 2010-04-07 21:38:41 följande:
    Jag får väl vänta tills ni använt den och vuxit ur den, då hamnar den väl säkert på tradera igen, fast med din geniala traderateknik kommer den säkert gå för minst det tredubbla bara för att det är du som säljer den
    Återstår att se{#lang_emotions_dreamer}

Tog denna på köp-nu trots att det stod fint använt skick-jag gick på det lilla med ack så viktiga ordet mkt

www.tradera.com/pop-po-p-polarn-pyret-tunika-st-80-fint-skick--auktion_302758_110601606
  • Smultronhjärta
    Linastrumpan skrev 2010-04-07 21:53:08 följande:
    smultronhjärta: har du fått katvigklänningen från "jimpan_86"??? Jag köpte ju två och mejlade direkt och frågade om frakt då den omöjligt kan bli 36+24. Jag har köpt småfolk från honom tidigare och samfraktat utan problem. Har inte fått svar så jag mejlade igen i tisdags....inget svar. Nu har han lagt upp nya auktioner så tillgången på dator verkar inte vara problemet. Betalning inom 3dagar stod det så jag vill inte få neg för utebliven betalning men jag har ju mejlat flera ggr utan svar.....hur ska jag göra??
    Fick den idag
    Maila igen! Kan vara lite snurrigt där ibland
Svar på tråden Traderatråden nr 16