Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-04-14 18:54:05 följande:
    Vad ska man sätta då? Den funkar ju som sommarjacka också (hoppas jag eftersom jag köpte en ny till dottern idag  )
    Supersvårt..Men iaf något som känns lagom safe!Skaljackan är hos oss enbart en vår/höst jacka har jag märkt även om den såklart funkar sommartid också Sen tror jag att många vid det här laget har köpt sina vårkläder..Sommar använder vi mest WS och Mololurvar...
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-04-14 19:51:20 följande:
    Smultron> Finaste juh!  Tycker inte det var nån skillnad på dem, båda var lika super fina.
    Vad roligt att du är nöjd Lamm och kaniner i finfint skick är ju ett måste till bebis{#lang_emotions_flower}
  • Smultronhjärta
    ominte skrev 2010-04-14 21:16:44 följande:
    *letar efter dina fyndauktioner så jag kanske hinner ninja dem jag med *
    Haha detta var faktiskt inget superfynd utan snarare ett måste
    Dock har jag ett gäng kvar att ninja under kommande timman{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    charmmiss skrev 2010-04-14 21:22:53 följande:
    haha, jag satt oxå o letade efter vad det var hon kunde tänkas ninja
    Haha jag ninjade en popklänning Köpte en för några veckor sen och gillade den skarpt men när den kom på dottern så är hon för tjock/klänningen för liten så nu köpte jag en i större storlek

5 minuter senare tog jag detta
    www.tradera.com/Kik-kid-knickersbyxa-stl-74-och-mossa-7-9-man--auktion_302771_110600238
  • Smultronhjärta
    charmmiss skrev 2010-04-14 21:54:43 följande:
    åh vad söt, hamnade i minnes
    Bra där
    ominte skrev 2010-04-14 21:57:20 följande:
    Åhhh...dottern har redan 375 klänningar hon inte vill använda men man kan ju alltid leva på hoppet. Och sälja dem vidare
    Min lilla säger "dadada" och jag tolkar det som att klänningar är det enda vi behöver
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-04-14 22:10:51 följande:
    Playdate?
    Ja just ja..Nästa vecka såsom tisdag kanske? Jag måste hinna bli människa efter helgens 30årsfest- Denna veckan tog det tills idag dvs onsdag men nu på lördag blir det varannan vatten
Svar på tråden Traderatråden nr 16