Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    ominte skrev 2010-04-01 20:59:32 följande:
    Vilka fynd du gör JÄTTEFINA!!! Vart gräver du fram alla dessa fynd nånstans??
    Ja dessa kändes faktiskt lite som fynd

Att jag snokar reda på fynd är inte alltid bra om du frågar min man-fast jag har väldigt roligt under tiden
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-01 21:03:56 följande:
    Den i frotté har vi liggandes här hemma tycker den ser så sjukt stor ut dock
    Jag har jagat den ett tag-surade länge för att jag missade x karins men nu så är ordningen återställd!
    Stor får den gärna vara,vi hade visst rätt mycket i stl 74 i växalådan{#lang_emotions_innocent}
  • Smultronhjärta
    stockrosen skrev 2010-04-01 21:05:22 följande:
    Jag undrar EXAKT samma sak Smultronhjärta: hur gör du? Söker du på märke typ Me and I eller går du in på flickläder str....? Vill du avslöja det (Tack för ditt fina omdöme. Skall lägga ditt imorgon )
    Ha ha- jag söker så gott som alltid på märken,så enkelt är det
  • Smultronhjärta
    Julia1234 skrev 2010-04-02 20:56:49 följande:
    Har tre underbara hoodtröjor ifrån GANT i strl 62 som jag har funderat på om jag ska lägga ut eller inte.... Men ni säger att man inte får så bra för små storlekar? Känner lite att om jag inte får nåt för dem ger jag hellre bort dem till nån jag känner. Hur hade ni gjort?
    Jag hade testat högt utrop först dvs vad man minst kan tänka sig för dem. Går det inte så kan du ju ge bort dem sen
  • Smultronhjärta
    Yosa skrev 2010-04-03 12:10:06 följande:
    Hittar ingen storleksguide på Kavats hemsida. Har hört att de ska finnas. Någon här som vet eller kan länka dit?
    Kan du inte se storleksguiden så kan du ju gå in under respektive sko i webshoppen och där ser innermått efter varje storlek
  • Smultronhjärta
    Gnoccikungen skrev 2010-04-05 17:09:23 följande:
    Jag håller på och rensar, har nu 14 auktioner ute, bara på superfräscha grejer, men har inte ett enda bud. Visst, jag rear ingenting superbilligt, så jag får väl stå mitt kast. Nu ska jag ägna kvällen åt att lägga in lite mer: www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
    Oj- dig har jag varit på väg att handla av flera ggr men jag har helt ärligt låtit bli pga den gula trekanten{#lang_emotions_dreamer}

Nu kanske man skulle våga lite ändå{#lang_emotions_cool}
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-04-06 12:23:57 följande:
    Ni som la ut en annons när allt var gratis, hur ser den ut på er faktura? På min finns kostanden med för utvalda objekt o highlight. Det skulle ju inte kosta något?!?!
    Det ska vara helt gratis- Butte mailade Tradera om just detta och fick som sagt till svar att det ska vara kostnadsfritt
Svar på tråden Traderatråden nr 16