Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

MejaKiZnic skrev 2010-03-31 20:36:49 följande:
    Händer att jag gör det då jag ibland lägger de i lådan bara sen används de inte
    Jo jag började samla Molotags för skojs skull i en burk men efter att maken hittat min gömma och insett exakt hur många som var däri så slutade jag
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-03-31 20:39:36 följande:
    haha det hade jag ALDRIG vågat!!
    Jag slutade illa kvickt Iofs så var det ett tag sen och numera plockar maken tags varje gång han går i dotterns garderob utan att gnälla minsta lilla...Antar att han har blivit avtrubbad
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-03-31 20:44:37 följande:
    hehe-...
    Iofs så sa han redan när vi på RUL fick veta att det är en flicka att nu var det kört
    Jag hade redan innan sagt att det fanns en risk för överkonsumtion om det visade sig vara en snippa på skärmen{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-03-31 20:55:29 följande:
    Men vilken supersötis Tack!
    Men säljarens omdömen är ju verkligen inte bra!!
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-03-31 21:26:38 följande:
    Eftersom det är högaktuellt för mig så undrar jag hur ni gör om det står nyskick på objektsbeskrivningen och sen kommer plagget hem och det har en stor fet märkning. Någon som reagerar på det mer än jag??
    Jag hade klagat och vid alltför avvikande märkning begärt återköp
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-03-31 21:40:30 följande:
    undra hur den är i stl...vissa kollektioner har ju varit större än andra, denna har jag noll koll ¨på
    Vår lurvoverall i samma färgkombo är stooor
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-03-31 21:51:26 följande:
    Jag menar egentligen all märkning, gillar det inte  men har inte klagat på ett litet namn men av någon anledning så våldför sig vissa på plaggen när de märker dem..
    Åh snacka om att förstöra plagg! Tycker nog att den namningen hade förtjänat en närbild i auktionen.
    Jag är också emot märkning,anser det lika självklart att skriva ut ev märkning som fläckar och tvättludd.
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-03-31 22:01:03 följande:
    Ja eller hur, för än om ett sånt plagg aldrig är använt så är det för mig inte nytt eller nyskick, det är ju kladdat med tusch i det! En märkning ska helst gå att plocka bort vid försäljning, om inte, tycker jag att man ska informera om att den finns.
    Det kan ju jämställas med folk som säger att plagget endast är tvättat men aldrig använt och så kan inte personen tvätta! T ex att man får en ljus tröja som har blivit sjaskig av att ha åkt i mörk tvätt{#lang_emotions_yell}
  • Smultronhjärta
    September09 skrev 2010-04-01 17:39:22 följande:
    Sonen är 75cm. Vilken stl hade ni köpt på POPs skaloverall. 80 el 86? Hur är de i stl? Ska användas till att åka vagn......
    Jag hade nog gått på 86- tycker inte att de senare modellerna är så stora
Svar på tråden Traderatråden nr 16