-
Japp! Har du redigerat bildstorleken på dina bilder?Yosa skrev 2010-04-11 21:20:04 följande:Lyckas ni välja megabild-funktionen när ni använder prolister? När jag skulle kryssa i den rutan så var den grå och inte valbar så jag kunde inte göra det. Nu när auktionerna är ute går det inte att klicka upp till megabild. Lyckas ni med det när ni använder prolister?
-
Ninjade lite såhär en måndag
www.tradera.com/Helt-ny-Klanning-fran-Lip-Fish-st-74-80-auktion_302967_110574854
-
Mamma till Simon skrev 2010-04-12 15:38:48 följande:oj vad billigt...kostar inte de ungefär 299kr i butikHelt ok pris på denLalalong skrev 2010-04-12 15:23:09 följande:Vilket fynd! Grattis!!Ingen aning om den är vattentät eller vattenavvisande men jag tror på att den är tät.Mamma till Simon skrev 2010-04-12 15:42:13 följande:Vann ju denna igår...nån som vet om den är vattentät precis som pops andra skaljackor? www.tradera.com/pop-po-p-polarn-och-pyret-ros...
Bra pris -
Har kommit på att jag nog vill ha en Sodastream..Någon som har en och som faktiskt använder den? Det finns nog en liiiten risk att vi kanske inte använder den här till slut
-
h80 skrev 2010-04-12 16:55:21 följande:vi hade en som vi använda dagligen i ca 3 månader, sen hamnade den i ett skåp :)Voj voj..jag vill ha! Maken är dock fortfarande inte övertygad eftersom jag visst ville ha den dyraste... Inte kan väl jag hjälpa att jag tyckte den var finast och sen har den ju glasflaskor,superbra att ställa fram på bordetAochJsMamma skrev 2010-04-12 16:50:13 följande:jag tvekade oxå, men blev lite småbesatt (som vanligt.. ) o bara skulle ha en..och det är jag jätteglad för! Vi använder den varje dag här hemma. Visserligen köpte vi den i julas, så den kanske hamnar i nåt skåp framöver men nu är den bara superb.
-
Har bestämt mig för att köpa Sodastreamer nu
Sitter med senaste versionen av Prolistern och är riktigt glad åt dra bilder funktionen,superbra ju
-
Det är den eller den som kommer nu som jag funderar på. Denna:Mawe123 skrev 2010-04-12 17:49:02 följande:Bra beslut, jag har en penguin, rätt snygg faktiskt. Märks direkt när kolsyrepatronen är slut hur tungt det blir att bära hem all Loka från affären, o sen ska ju alla pet flaskor pantas också.. mycket smidigare med egen maskin.
www.newhome.se/SodaStream/Soda_Club_Stream_Crystal_Titan_med_glaskaraff -
Nu har jag fyllt en prolist och för en gångs skull har jag safeat på mina utrop Känns rätt skönt att slippa oroa sig
-
Köpte precis en grisen i säcken Risig bild,ser ut någon fettfläck finns men den kan lika gärna vara fin. Enligt beskrivning ska den vara i mycket fint skick men det betyder oftast tyvärr för min del att den inte är det
-
Skaljackorna gick bra hoppas jagAochJsMamma skrev 2010-04-12 20:54:11 följande:Kvällens avslut avklarade, puh. LIte blandat resultat kan man säga... inget kul att ninja ikväll.... tur det kanske iofs Smultron: hoppas den är i fint skick då!
Mitt köp var ju inte såå dyrt...
www.tradera.com/Sot-bla-Polarn-och-Pyret-tunika-auktion_302967_110483761