• Jania

Tygblöjetråden 24

Aha! Tack :)

Liten blir stor......hoppas hoppas hoppas allt går bra
  • Jania

Ehhhm... Vart får man förresten tag på sån't?

• Jania

köpte en smartbyxa på deras rea, men tydligen var den inte riktigt så som den slutliga produkten skulle vara. Den jag testade satt inge bra så jag fick skicka tillbaks den... Vet inte hur smartbyxan blev i slutändan...

• Jania

köpte en smartbyxa på deras rea, men tydligen var den inte riktigt så som den slutliga produkten skulle vara. Den jag testade satt inge bra så jag fick skicka tillbaks den... Vet inte hur smartbyxan blev i slutändan...

• Jania

vet inte varför det nu blev två inlägg o dessutom med arg gubbe. Kanske för att Pyttis råkade sparka på telefonen när jag skrev...

• Jania

nja, alltså, den var inte bra i passformen på Pyttis. Hon kanske bara var för liten, men Ib soft i strl m satt bättre...hoppas med att slutprodukten blev bättre :)

• Jania
    Jania skrev 2012-01-17 17:07:14 följande:
    nja, alltså, den var inte bra i passformen på Pyttis. Hon kanske bara var för liten, men Ib soft i strl m satt bättre...hoppas med att slutprodukten blev bättre :)

Menar såklart IV soft i strl M. Stavningsprogram på mobilen....*suck*
  • Jania

Ja, IV verkar faktiskt vara så där på min lilla tjej med. Hon har fortfarande NB och väger nog runt 6-7kg nu. Ser ingen anledning ens att köpa strl S eftersom hon har blöjbyxan på sig så sällan.

• Jania

Nå'n som vet vad Wickz har för nick name nu efter hackningen?

Svar på tråden Tygblöjetråden 24