Tygblöjetråden 24
Aha! Tack :)
Aha! Tack :)
Ehhhm... Vart får man förresten tag på sån't?
Nån som vet något om dessa? Amningstopp. Är det lätt att öppna den och amma? Det ser ut att vara omlott tyg ganska långt ner... www.myllymuksut.com/amningstopp-merino-p-1334.html Byxblöja. Vad är skillnaden mellan denna och pocket? Kanske framgår nå'nstans, men i sån't fall har jag missat det. www.myllymuksut.com/byxbloja-p-195.html
köpte en smartbyxa på deras rea, men tydligen var den inte riktigt så som den slutliga produkten skulle vara. Den jag testade satt inge bra så jag fick skicka tillbaks den... Vet inte hur smartbyxan blev i slutändan...
köpte en smartbyxa på deras rea, men tydligen var den inte riktigt så som den slutliga produkten skulle vara. Den jag testade satt inge bra så jag fick skicka tillbaks den... Vet inte hur smartbyxan blev i slutändan...
vet inte varför det nu blev två inlägg o dessutom med arg gubbe. Kanske för att Pyttis råkade sparka på telefonen när jag skrev...
nja, alltså, den var inte bra i passformen på Pyttis. Hon kanske bara var för liten, men Ib soft i strl m satt bättre...hoppas med att slutprodukten blev bättre :)
Ja, IV verkar faktiskt vara så där på min lilla tjej med. Hon har fortfarande NB och väger nog runt 6-7kg nu. Ser ingen anledning ens att köpa strl S eftersom hon har blöjbyxan på sig så sällan.
Nå'n som vet vad Wickz har för nick name nu efter hackningen?