• Frosk

Emetofobernas tråd 5

matini, jag tror det är lugnt! Risken att det skulle finnas kräk på jackan är ju inte sån stor och hon själv är ju inte dålig...än. Men jag hade hållt mig långt borta från henne.

• Frosk
    martini bianco skrev 2010-12-14 22:40:12 följande:
    Känner mig orolig. Har tagit det lugnt stor del av hösten och vintern hittills, men ikväll kryper ångesten på. Nog fr det innan idag. Att höra orden uttalas ger mig rysningar. En helt annan sak att skriva eller läsa, men just höra orden *brr*

Hoppas Mina78 har det okej!
    Tack förresten. Sambon är bra igen, men minstingen är lite konstig...inget mer kräks, men hon vill inte äta än. Jag har sovit på soffan i två nätter, men nu kanske jag vågar flytta in till sängen igen.
  • Frosk
    martini bianco skrev 2010-12-15 19:19:13 följande:
    Behöver inte testa imorgon, tant röd kom nu.
    Nej vad synd!  Var det första riktiga försöket?
  • Frosk
    Molina skrev 2010-12-15 19:29:21 följande:
    tråkigt för er.

usch och blää snälla ber er hålla era tummar att min dotter slipper magsjuka, går på dagis nu och ja vi har ingen möjlighet att ha henne hemma, 2dagar till sen har hon Jullov fram till 3Jan ska bli så skönt.
    Hoppas hoppas ni slipper!

Jag pluggar på distans och även om jag verkligen behöver plugga varenda sekund nu så funderar jag på att hålla barnen hemma fram till jul för att slippa åka på nåt.
  • Frosk
    martini bianco skrev 2010-12-15 20:04:39 följande:
    Ja, det var det. Inte många som lyckas på första, men ändå hoppades jag enormt mycket, så nu känner jag mig helt slut. Vill bara gå och sova. Så jag tog täcket och katten och la mig i soffan nu. Mannen gick in och spelade dator, han behövde tänka på annat sa han. Vi blev nog lite "fart-blinda".
    Ja det får bli en månad till med mkt sex ;) och så hinner du med att skåla på nyår också. Men visst är det jobbigt med minus för när man väl har bestämt att man vill ha barn så vill man ju helst ha det NU!
  • Frosk

Usch...min lilla kräktes ju i måndags och har varit konstig sen dess. Vill inte äta, ligger helst bara på golvet. Hon har kunnat äta lite, lite ibland men idag fick hon välling och började gallsrika och kräktes igen. Det verkar som att hon har väldigt, väldigt ont i magen och den är svullen. Sambon är på akuten nu och jag riktigt orolig! För en gång skull så känns inte kräket som det värsta :/

• Frosk
    middiz skrev 2010-12-16 22:04:55 följande:
    Men stackars lilla!! Hoppas verkligen inte att det är någon fara med henne!! Hört något från dom än?
    Tack för omtanken. Dom är hemma igen, men kirurgen ska ringa imorgon. Hon har tydligen ett hål i vävnaden i magen som kanske behöver opereras. Min stackars lilla gumma. Det gör så ont i mig när jag inte kan trösta och jag kan inte ens ge henne mat för då får hon ont :(
  • Frosk

tack för att ni tänker på oss!
    Jag har nu pratat med kirurgen och det är ett bråck hon har i magen och det ska opereras. Om det blir nåt återbud nu innan jul så hör de av sig, annars får vi vänta till januari. Känner mig lugnare nu när de har hittat felet iaf...

• Frosk

Det där med 72 timmar hemma låter ju skitbra! Hoppas att det blir en ändring...man är ju bara rädd att vissa inte kommer tala om att det är magsjuka deras barn har :/ det finns ju såna föräldrar tyvärr.

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5