Emetofobernas tråd 5
matini, jag tror det är lugnt! Risken att det skulle finnas kräk på jackan är ju inte sån stor och hon själv är ju inte dålig...än. Men jag hade hållt mig långt borta från henne.
matini, jag tror det är lugnt! Risken att det skulle finnas kräk på jackan är ju inte sån stor och hon själv är ju inte dålig...än. Men jag hade hållt mig långt borta från henne.
spännande! Håller tummarna
Usch...min lilla kräktes ju i måndags och har varit konstig sen dess. Vill inte äta, ligger helst bara på golvet. Hon har kunnat äta lite, lite ibland men idag fick hon välling och började gallsrika och kräktes igen. Det verkar som att hon har väldigt, väldigt ont i magen och den är svullen. Sambon är på akuten nu och jag riktigt orolig! För en gång skull så känns inte kräket som det värsta :/
tack för att ni tänker på oss!
Jag har nu pratat med kirurgen och det är ett bråck hon har i magen och det ska opereras. Om det blir nåt återbud nu innan jul så hör de av sig, annars får vi vänta till januari. Känner mig lugnare nu när de har hittat felet iaf...
Det där med 72 timmar hemma låter ju skitbra! Hoppas att det blir en ändring...man är ju bara rädd att vissa inte kommer tala om att det är magsjuka deras barn har :/ det finns ju såna föräldrar tyvärr.