middiz skrev 2010-12-22 10:37:52 följande:
Usch är dålig i magen... Och då kommer så klart illamåendet också, för man stressar upp sej. Vill ju inte bli sjuk nu två dagar innan julafton!!
Har varit hård i magen ett tag nu och inte kunnat gå på toa så jag hoppas att det är det som ställer till det. Det har även varit mycket med renovering hemma nu, där jag både fått renovera och ha hand om barnen samtidigt..ENSAM.
Kanske är därför den protesterar nu. Var i affärer i måndags, men det var i affärer som öppnar tidigare än alla andra.. ville ut innan allt folk kom. Tro ni man blivit smittad av något ändå? Är livrädd för att man går in i en affär där någon spytt lite innan man kommer...
Min man är på möte på jobbet, han trodde att dom skulle få julbord...Han kommer säkert dra hem någon skit!!!
Jag spydde på julafton för flera år sen och efter det har jag panik dagen innan julafton eftersom jag började må dåligt på kvällen innan och spydde på julaftonsmorgon..
Mår så dåligt över det för när jag var liten tänkte jag alltid att man inte kan få magsjuka när det var jul/födelsedag (mitt sätt att få må bra i alla fall någon dag per år..?) och sen hände det att jag spydde på julafton och efter det fick jag panik för då kan det komma när som helst!
Men stackare. Är du bara lite lös i magen eller? Har man varit hård i magen är det ofta man blir lös sen, kroppens sätt att lösa (hehe) det. Har du matlust? Lite sugen på choklad? Äpplen? Eller vad som helst. Det är nog hjärnspöken.