micksaan skrev 2012-01-16 09:37:15 följande:
Har nog fått tag i en vagn åt bebisen nu. Ska och titta på en genom blocket i eftermiddag. En emmaljunga classic, med hårdlift och fotsack, årsmodell 09/10.
Funderar nu bara, vad för ståbräda lämpar sig bäst till vagnen? Emmaljungas? Något annat märke?
till en classic ska de flesta märken passa
Lattjo skrev 2012-01-16 17:28:55 följande:
Jag har en fråga bara. Jag har en City Cross -10 och nu håller varukorgen på att paja ihop fullkomligt. Kan man köpa en ny eller passar inte dom till min "gamla" vagn? Vet någon vad en varukorg kan kosta?
nitrons varukorg kostar 150kr, så crossens kostar säkert ungefär samma sak. Den passar mellan årsmodellerna
jbo skrev 2012-01-16 19:02:57 följande:
Hej,
Har en CityCross med hårdlift och nu är det snart dags att börja använda vagnen som sittvagn. Har en footsack, behöver jag en åkpåse också?
det beror på hur kalt/blåsigt det är. Annars ett fårskinn+filt
Jeny skrev 2012-01-16 20:19:00 följande:
Har en citykorg i charleston, det har blivit en massa svarta prickar typ asfalt på den hur får jag bort dessa utan att förstöra klädseln?
testa sätta klädseln i frysen (eller ute över natten om ni har minusgrader) och försök skrapa bort dem med en kniv, tvätta på efterblivande fläckar med oliv eller galltvål