Emmaljunga tråd, Vol 5
Igår var vi på mässa och där fanns en barnvagnsaffär som ställde ut. De hade inne alla nya 2011-färger som jag var intresserad av Det är jättebra för jag vet att den enda barnvagnsaffär som finns här bara tar in en vagn av varje. Jag tyckte charleston var jättefin, men vi vill inte ha vitt tyg för det är inte så praktiskt. Däremot ser inte det bruna tyget ut som det går på bilderna. i verkligenheten är det som små hål i det, typ som mesh nästan, det är inte alls sådär glansigt som det ser ut. Sådant tyg är det även på pro coffee, det var mer kontraster än vad det ser ut som på bilden. Men den var ändå lite för tråkig för oss. Grey flowers och silver stitch var fina, men lite för gråa för min smak, de ser ut som på bilderna. Jeans black var inte blank överhuvudtaget utan som vanlig svart denim. Den var väldigt mörk, nästan mörkare än svart. Vi bestämde oss för att det blir en pro forest om plutten vill stanna kvar i magen till april En nitro ska vi ha och ett crosswaychassi, helst från -04:a att byta med.