Inlägg från: lilla snöflingan |Visa alla inlägg
  • lilla snöflingan

Emmaljunga tråd, Vol 5

LindaLii skrev 2010-03-17 21:41:23 följande:
    Jag börjar bli desperat här! Letat ihjäl mig efter en twin scooter men det verkar inte vara någon som har en sån att sälja. Alla jAg ringt på är sålda ingen som har någon som står och dammar eller vet någon som vill bli av med en???
    Denna lades in idag.
    www.blocket.se/gotebor/Emmaljunga_Twin_Scooter_26378400.htm&w=3
  • lilla snöflingan
    LindaLii skrev 2010-03-19 18:17:06 följande:
    Gulliga du!! Tack!! Ska genast ringa!
    Det var så lite så. Det var en ren slump att jag såg den och så tänkte jag att det var någon i tråden som ville ha en sådan... Hoppas det går bra!
  • lilla snöflingan

Fast jag menar att den första versionen av spider, som du länkade till där, med stålkorg, är snyggare än denna versionen av spider. (Med tygkorg, plastfotstöd och konstigt handtag) Om man jämför Wingtears länk till spidern och min länk så ser man att de är ganska olika...

• lilla snöflingan
    the M Bitch skrev 2010-05-28 20:53:17 följande:
    OK Jag får ta ur minnet, har inget att titta i just nu: Emmaljunga har inte släppt några bilder på de nya färgerna ännu, men de har skickat ut en prislista som kittlar fantasin... (bilder kommer om ca 2 veckor). Det kommer bla en färg i jeanslook! Dessutom några färger med svart eller vitt chassi till. Ett nytt (dyrare) tyg lanseras, men det vanliga och leatherette-tygerna finns också kvar. Black Croc försvinner, men White Croc och Creme leatherette finns kvar, liksom Pro Forest och Dark Grey, bla. Ett nytt chassi att välja till Edge/Mondial, lättare, men det kommer tidigast i december. Hmmm, nu börjar minnet tryta, får återkomma i morgon.
    Ååh, så spännande! Mer, mer! Jag vill också höra om det kommer komma några nya snygga färger?
  • lilla snöflingan
    Zelmilainen skrev 2010-06-06 13:44:29 följande:
    tänkte bara påpeka att en mjuklift och quaddroliften inte är samma sak. quaddroliften har ju fler funktioner än mjukliften, därav sitt namn...
    Det finns ingen annan mjuklift än quadroliften. Och ja, den har fler funktioner än bara mjuklift, men det är ju fortfarande en mjuklift!
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5