Emmaljunga tråd, Vol 5
var det någon i tråden som sökte svart extrasuflett?
www.blocket.se/stockholm/Svart_suflett_Emmaljunga_EJ_solblekt_29633547.htm&w=3
OBS! Ej min annons!
var det någon i tråden som sökte svart extrasuflett?
www.blocket.se/stockholm/Svart_suflett_Emmaljunga_EJ_solblekt_29633547.htm&w=3
OBS! Ej min annons!
men hjul hit och hjul dit, går det inte bara att byta däck på hjulen? Dvs sätta på gluft/gummidäck på befintlig stomme?
Jepp. pratade med mottagaren av sverige paket imorse, hon sa att det är väldigt vanligt (vi har samma postkodsbörjan som Lund) fast paketen är tydligt utlandsadresserade.
men med tanke på att frakten blev nästa 320kr skulle jag ju tycka de kunde låta bli att strula
nu står det "försändelse exporterad" när jag söker på mitt kollinummer
så imorgon bitti när jag kommer på jobb borde sittdelen vara där, förutsatt att de hunnit lasta den på bilen (vilket jag tycker de borde eftersom bilen kommer med färjan vid 11 ikväll). Annars får jag den på fredag
Nu till det mindre trevliga...
Har stört mig sen vi började på dagis över att de ändrar teleskopstyret på vagnen. Nu är jag inte så säker mer. Körde ner den för en halvtrappa (tom, dvs utan barn i) och då gick det från "mitt" läge till helt utdraget. När jag försökte ställa om det vägrade höger sida låsa sig, oavsett hur hårt jag försökte dra åt så gled det. Kan man köpa reservdelar till det, eller måste den in på "riktig" reparation? Just nu är det hela löst med att ha handtaget i bottenläge, men det är varken bekvämt för mig (167cm) och definitivt inte för mannen (184cm+)