AnLj skrev 2010-09-11 17:17:08 följande:
Den är jättefin! Men vore dumt att köpa en sittdel, för vad vi nästa betalade för hela vagnen med city korg! :) Jag får helt enkelt gömma minna issues!
Men ser det också positivt, kommer ju inte ha några som helst problem med att ha vagnen på förskolan för att den är ny och fin. Visst är det ingen fel på tyget alls och ner ut som i nyskick den jag har. Så det är bara jag om irriterar mig på saker och ting i onödan. Eller är smått vagntokig som mannen säger!
Jag förstår precis!
Har en edge i strike (och den ser ännu svartare ut än CC) och tyckte den var helt snygg när vi ärvde den. Dessutom var den nästan exakt likadan som en bekant som köpte ny det året, så det kändes inte som att vi hade en "gammal" vagn. Men med footsacken blir den helsvart från mitt håll (edge har en enkel helsvart footsack) så när jag hittade en gammal edge klädsel på loppis för 50kr slog jag till direkt, och har numera en aquamarine klädsel med snygg footsack
Det var kul, speciellt som stan krylar av strike-vagnar... 2 i mammagruppen har strike, en i babysimmet, kusinens kusin har en strike, plus att jag sett massor med strike och sport carbon (likadan fast inga orangea stripes) på stan... Men ingen turkos
Nu väntar jag på en ljusblå city jet sittdel (sonen lägger upp fötterna på knäbygeln eller utanpå footsacken när han ligger ner/ska sova. Och det funkar inte riktigt i vinter, så därför väljer vi att skaffa ny sittdel.
Min man får lite problem
skulle behöva sälja bort balkongvagnen, eftersom jag fick med liggdel och chassi med extraklädsel, men det tar emot. Borde dessutom byta ut bilvagnen+paraplyvagnen till en vagn som funkar för både och, men de är så olika... Fan, vi har massor med vagnar ju...
Uliise skrev 2010-09-11 16:16:38 följande:
Vet ni vad jag tror om framtiden? (som skulle vara det ultimata) Jag hoppas att Emmaljunga börjar sälja säg 4 sorters chassi, 3 sorters ligg- och sittdelar och sedan valfria tillbehör (åkpåsar, väskor, parasoll, dynor osv) som man sedan får kombinera precis som man själv vill. Färgen på chassit skulle också vara valfri, precis som att man väljer färgen på delarna.
Egentligen går det ju (delvis) redan nu iom att easy fix-fästet finns, det är bara emmaljunga som sätter käppar i hjulet
Iofs skulle det kanske bli dyrt för Emmaljunga, som de gör det nu säjer de ju "paketlösningar" och det är ju billigare. Men drömma kan man väl.
UNDERSTÖDES!