FridaLee skrev 2010-09-05 20:07:40 följande:
Tänker så att om du sätter en sittdel vänd mot dig och barnet sitter så är risken att den välter. Men jag tycker också det ska finnas en sådan syskonvagn. Vore ju kanon!
jag tror ju verkligen att en sån vagn (med cangaroons stora snurrhjul fram) som kan vändas och vridas hur som, och ha vilken sittdel man vill, dvs cangaroo, nitro/CC/edge eller jet/ozone och korg och så då vända dem hur man vill skulle vara hur populär som helst.
just nu drämmer ju jag om att få tag på en city jet sittdel till mitt edge chassi för sonen älskar att ligga med fötterna uppe... funkar sådär halvbra när han ska sova i åkpåse på dagis (med upp menar jag med fötterna i öppningen. stödda på footsackens kant...)
funderade på ozone, men hörde att den sittdelen är varmare, har dessutom ingen lust att köpa en ny sådan. Finns en jet till salu här, men de har city korg oxå. Ska maila dem och fråga om de vill sälja bara sittdelen, eller med chassi då. För chassit kan jag försöka sälja själv, eller kanske använda, men city korgen vill jag inte alls ha. Känns bara onödigt att köpa en sån