Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-27 18:40NYA gravidtråden:
www.familjeliv.se/Forum-7-127/m58082346.html
Jodå, jag har oxå ömma bröst fortf. I övrigt känns det typ ingenting! Molvärken är som bortblåst, vilket jag inte vet om det e bra eller dåligt!
Man tänker för mycket helt enkelt;)
myslisa: Ja, man gör ju det. Riktigt svårt att låta bli att tänka även om jag vill!
Gräddnosen: Vad tråkigt! Klart du får vara deppig och skriva av dig här. Är ju därför det är så skönt att ha varandra! Kram
Jag pustar ut efter att dagen gått utan ett samtal från RMC så nu ska väl några ägg ha befruktats iaf. Bara att hoppas att de utvecklas bra till imorgon med.
Gräddnosen: MASSOR! av kramar förstår dig helt!!!!!! kram kram kram!!
Babyväntan: Härlig skörd! hoppas på många många fina ägg!
bellman01: ja ibland känns det som om alla världes kvinnor är gravida...men det är väl bara att bita ihop, men ibland är det ju lite svårare...
Gräddnosen: va trist!! man blir lika besviken varje gång när saker och ting inte blir som man vill!! *kram*
ego: imorgon ska jag till RMC på koll, är sjukt nervös, mycket nervösare än inför försök 1. Har på känn att dom vill att jag ska vänta, mensen är slut sen i söndags typ men jag tycker jag har lite flytningar/rester så jag undrar om det ser ut som det ska...men det är väl ingen mening att spekulera..imorgon vid halv tolv så vet jag! Om allt går som det ska dock och det blir insättning nästa vecka kommer det bli sjukt nervös om dom små eskimåerna ska överleva upptining, eller en eskimå blir det väl först och främst.....hua!
babyväntan: Hur har det gått idag?
Spattanjansson: Hoppas allt ser bra ut imorgon!! *tummar*
Ego: RD 7 nu och känner mig bara mer och mer frustrerad över att inget veta, och de symtom jag känner beror troligtvis på progesteronet. Känner mig pessimistisk...
Hej!
Jodå nu är jag oxå en ruvare.
Fick två st tillbaka då de inte riktigt var toppkvalité men strax under så blev tyvärr inget till frysen.
Känns lite jobbigt att veta att man inte har något i frysen om det misslyckas denna gång men det gör det ju självklart inte =)
Någon av er andra som fått två tillbaka?
Grattis till ruvar-status Babyväntan!! Då har du chans att få tvillingar ju! och misslyckas ska du inte, så glöm det där med frysen! Kram
babyväntan: grattis till ruvandet :) precis som turkiskpeppar så kan det ju bli tvilligar, vet du en av mina bästa vänner fick precis som du...2 ägg insatta, tom sa läkarna att det försöker inte skulle räknas för dom eftersom äggen var av så dålig kvalite, men eftersom dom ändå var på plats så satte dom in dom. OCH nu har dom tvillingar på 1,5 år :)
Turkiskpeppar: tack :)
Tack! Mina vara bara strax under toppkvalité och 4 celliga så de sa att det finns ju en risk för tvillingar. Vi ser det som en chans!
Gör absolut ingenting om det blir två. Dubbel lycka bara!
Håller tummarna för alla er andra ruvare som börjar närma sig testdag.