Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-27 18:40NYA gravidtråden:
www.familjeliv.se/Forum-7-127/m58082346.html
camille: ursäkten är godtagen, när man ska förklara saker i den här tråden har dom en tendens till att låta lite äckliga ibland :)
Men nej...jag kan inte påminna mig om att jag gjorde det. Kände inte att mensen skulle komma heller. När jag hade mens innan så fick jag alltid "förvärkar" några dagar innan som meddelade att den var på väg men icke denna gången. Inte heller hade jag lika ont som vanligt..antar att det är att jag inte har någn endo just nu som hjälpte till!
idag på morgonen tog jag min crinone och sen stack jag och tränade. När jag kom hem och gick på toa kom det en stor klump i pappret..frågan är om nått blev lixsom kvar i mig...eller om jag ska ta en till...kanske en halv....vad hade ni gjort?
Turkisk Peppar: Hur går det för dej????
Själv e jag mega deppig, fick en blödning igår kväll.....inget inatt o lite imorse. Sen har det inte varit mer. Har lixom kommit ut lite klumpar av blod.
Grät hela kvällen igår, allting känns så misslyckat.
Men ändå nånstans så lever hoppet kvar, det har ju inte kommit blod som om det va en riktig mens.
Hoppas ni andra mår bra!!!
Kram
Gräddnosen: tack för att du håller tummarna. Jag hoppas verkligen att det inte kommer mer blod nu.......
tack än en gång=)
myslisa: Jag är också deppig. Känner mig verkligen inte gravid och är nästan helt säker på att jag kommer få ett minus. Känns väldigt tungt . Men samtidigt så är det alldeles för tidigt för att deppa ihop redan. Jag har inga tecken egentligen som säger varken det ena eller det andra, mest bara en magkänsla. Så jag ska försöka hålla hoppet uppe ett litet tag till, även om det börjar bli vääääldigt svårt. Mitt psyke orkar inte mer hopp och besvikelse och oro!! Förstår att du blir orolig av blod. Fck själv ut en liten brunaktig klump crinone imorse, men sen har det inte varit mer. Men man är ju jättenojig varje gång man går på toaletten!! Håller tummarna för att det var graviditetsblödning du hade!! Önskar dig ett fint plus imorgon!! Ska du lämna blodprov på rmc eller på vårdcentral? Kramar
Jag ska lämna blodprov på RMC! Ska du oxå det på tisdag???
Nä, jag lämnar på vårdcentral så jag får vänta lite längre på resultat. jobbigt!! Men känns onödigt att var borta ännu mer än nödvändigt från jobbet och vårdcentralen kan jag gå till efter arbetstid. Stort lycka till imorgon!!! Kommer att tänka på dig! Kram
Tack så mycket, det lär nog behövas! Känns helt hopplöst=(
Håller tummarna för dej oxå
Kram
Nytt VUL för mig imrg på RMC Malmö. Hoppas på att min livmodersslemhinna har blivit tjock och fin, som ett duntäcke....