Gräddnosen:
Härligt att ha varit saknad
har minsann tänkt på er oxå....men bara lite måste jag erkänna
Har mest fokuserat på att slappna av och njuta!
Sambon hade köpte en "fuskring" på Glitter som han smugglat med sig ner, har den ständigt på mig nu.
Idag ska vi titta på riktiga ringar, vitt guld är det vi vill ha men i övrigt är vi inte helt säkra. jag vill he sten/stenar i båda ringarna och just nu tillåter ekonomin det oxå...
Bröllop kommer det bli i början av hösten, tänker vi! Ett litet bröllop med mindre än 10 gäster, övernattning med alla på ett fint hotell efter en riktigt GOD middag!
Jag har alltid tyckt att jag haft roligast på de bröllop som inte haft MASSOR med gäster, men då har jag ju bara varit gäst själv såklart. Skulle gärna fira dagen med alla nära och kära men så som vår släkt ser ut så kommer vi raskt upp i 60 pers om några vänner ska få komma med oxå. Vill hinna njuta av allt och verkligen prata med alla så.....ett riktigt litet bröllop får det bli!
Vad det gäller överlevnad för
frysta embryon så har jag inte de exakta siffrorna i huvudet, det är helt beroende på hur den klinik man går till resonnerar kring kvalite'n på de embryon man väljer att frysa ner. "Min" klinik har bra resultat men så har de oxå JÄTTE höga krav på embryon som de väljer att frysa. Andra kliniker fryser många halvbra embryon och då överlever inte lika många vid tiningen såklart.