• fendt87

Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3

Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.

• Svar på tråden Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
  • Blom

Fröken sy: det låter bra, skönt att komma igång lite innan sommaren =)

• fröken sy

Ja Blom, hoppas verkligen att vi får komma igång innan sommaren!

Hoppas ni ha en härlig fredagskväll...

• fendt87

hej tjejer!

hur går det för er? hur mår ni?
    jag mår fint! vi är i vecka 23 nu och vi var hos barnmorskan idag och lyssnade på bebisen, lämnade lite blod, pratade och mätte magen.

hoppas det smittar av sig! kram och kämpa på!

• Blom

Jo då, en vecka kvar till Cura. Nedräkning.

Fendt: Förstår du inte att det är oförskämt att må så bra som du gör? du borde allt ha lite känningar {#lang_emotions_wink}   Hahaha sköt om dig och njut njut njut!
    kram

• fendt87

blom: jo jag har förstått det :) men jag kan inte hjälpa det, haha. jag njuter hela tiden varje dag, är inne i ett helt sjukt njut-rus för tillfället.
    spännande med cura, håll oss uppdaterade om allt!

ha det bra allihopa!

• Kappan

Hej brudar
    Jag mår bra och slutade blöda till slut... Varade i 17 dagar... Provera i 5 dagar till sedan hoppas jag på en tydlig cykel så att jag får börja med Puregon.

Jag har sagt upp mig från jobbet! '
    Det är slut på slaveri nu och det får gå som det går.
    Eftersom det uppenbarligen inte är något fysiskt fel funnet på mig ännu så håller jag fast vid min teori om att det är jobbet som varit grunden till allt detta onda.
    Det får bära eller brista. Tar väl studielån om det blir knapert.

Detta samt Ny bil och ny frisyr... nu börjar mitt nya liv! Hoppas bara på lite sol nu också.

Min nya psykolog verkar dock vara svår att träffa. Hon har redan flyttar på mitt första besök... men just nu gör det inget.

Blom: Förlåt mitt dåliga minne, vad är det som kommer att hända på Cura om en vecka. Start på IVF eller bara ett första samtal?

Fendt: Vad mer kan jag säga. Stort grattis till allt! Ni är verkligen värda all lycka! :)

Kramis till alla

• Blom

Kappan: första besöket och information på cura om en vecka  sen drar det snart igång hoppas jag!

Kram

• fendt87

kappan: herregud va bra och modigt gjort med jobbet! och med ny frisyr och ny bil kan det ju bara gå vägen och bli bra med en graviditet också!
    jag hejar på dej!

• fröken sy

Hej tjejer. Här har det hänt saker sedan jag var inne sist.... roligt! Själv ska jag till Linneamottagningen imon och ta prover, är på dag 4 imon. Men hade två missade samtal på telefonen nu när jag slutade jobbet från dem, men då gick det ju inte att få tag på dem. Hoppas, hoppas att inte de skall ställas in för nästa gång jag är på rätt dagar i min cykel är efter midsommar när besima har semster.

• Blom

Fröken sy! om de skulle ställa in kan du begära en remiss till provtagningen på sjukhuset! Jag lämnade efter många om och men mitt blodprov där.

Kappan: DU är såååå modig, härligt! En ny friyr kan ändra livet ;)  Jag har också bytt till ett förhoppningsvis vinnande koncept!

Svar på tråden Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3