Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
Cherrybaby, ring psyk igen om du mår jättedåligt. Jag har anmält en idiotläkare där faktiskt och väntar på att se vad som kommer hända. I vissa fall kan en läkare tycka att det kommer gå över, medan en annan tycker att du ABSOLUT borde bli inlagd. Stå på dig!! Det är skitjobbigt, och det går inte över bara sådär :( men det blir nog bättre snart.. vet inte vad mer jag kan säga.
Hej alla, gamla som nya.
Maia: underbart att höra att det har vänt o att du nu kan njuta av din lille son.hHar tänkt så mycket på dig o på hur det har gått för dig.
Fan, har hamnat i en svacka sedan ett par veckor tillbaka.. :( jag kommer inte ur den!! Jag orkar inte må såhär, vill egentligen bara dö.. har börjat med medicin (Lamictal) igen men det har inte hjälpt. Jag vill må bra så jag kan ta hand om min son.. som det är nu vill jag bara ligga i sängen och gråta men nu måste jag lämna på dagis.. usch.. vill inte bli inlagd igen :(
Jag har skitont i magen också och behöver mina smärtstillande men min sambo har tagit alla mina mediciner.. :'(
Jag hämtade också på psykmottagningen, sen fick jag APO-doser som jag hämtade på apoteket. Men jag slutade ju ta medicin :( Dessutom hade jag en massa smärtstillande (morfinpreparat) hemma som jag fått för fysisk smärta.. nu har min sambo tagit dem och han är inte hemma och han har inte lämnat några tabletter framme :( Men nu när jag har fått Lamictal igen har jag fått hela paketet.. jag vågade inte säga till min läkare att jag har självmordstankar :$ Fan också.. jag vill inte behöva hämta en gång (eller TVÅ gånger) i veckan igen :(
Jag vet. :( Men jag fyllde i ett depressionsformulär o var faktiskt helt ärlig.. fyllde i 5 eller 6 (max poäng per fråga var 6) på varje fråga, inklusive den om självmordstankar.. så nu vet dem. Måste väl ta tag i det på nåt sätt.. har inte gjort något självskadande på flera månader men det är svårt att stå emot när man börjar se fler fördelar än nackdelar med det..